Američki lanac restorana brze hrane McDonald’s je u drugom tromjesečju 2018. ostvario veću dobit u usporedbi s godinom ranije, zahvaljujući rastu usporedivih prihoda u SAD-u i na drugim ključnim tržištima.

Neto dobit mu je u drugom ovogodišnjem tromjesečju tako uvećana za 7,3 posto u usporedbi s istim periodom lani, na 1,5 milijardi dolara, pokazalo je u četvrtak objavljeno poslovni izvještaj. Prihodi su mu, pak, skliznuli za 11,5 posto, na 5,4 milijarde dolara, što je rezultat prodaje nekih restorana u vlasništvu McDonald’sa franšiznim kompanijama.

“Bilježimo dobre rezultate u svim segmentima, jer nam naši klijenti govore da vrednuju i cijene poteze koje poduzimamo kako bismo unaprijedili iskustvo McDonald’sa”, kazao je izvršni direktor Steve Easterbrook.

Od stupanja na dužnost izvršnog direktora 2015., Easterbrook je usredotočen na pojednostavljivanje McDonald’s-ove ponude i poboljšanje usluga u američkim restoranima. McDonald’s-ovi kvartalni prihodi u američkim restoranima koji su otvoreni najmanje 13 mjeseci, u posmatranom su periodu uvećani za 2,6 posto, u sklopu globalnog povećanja tromjesečnih prihoda za četiri posto.

Britanija, Francuska i Italija ističu se među tržištima sa snažnim rastom, dok su rezultati poslovanja slabi u Južnoj Koreji, objavila je kompanija.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here