JD Power testiranje kvalitete vozila sprovedeno u 2018. godini, je temeljeno na 13.536 odgovora od strane vlasnika Hyundai automobila kupljenih između februara 2015. i februara 2017. godine – što je vremenski period koji osigurava vrlo visoke rezultate iz oblasti autoindustrije.

Testiranje mjeri koliko problema vlasnici prijave u prvih 12 mjeseci vlasništva novog automobila, te je u tom istraživanju Hyundai ostvario najmanje prijavljenih grešaka po svakom stotom automobilu.

Cjelokupna kvaliteta je određena brojem prijavljenih grešaka po svakom stotom automobilu; manji broj grešaka znaci bolju kvalitetu. Hyundai je zasluženo proglašen najboljim brendom sa samo 78 prijavljenih grešaka po svakom stotom automobilu. Iza Hyundaija slijedi Suzuki sa 87 grešaka po svakom stotom automobilu, dok je na trećem mjestu KIA sa 94 prijavljene greške.

Ovo istraživanje također određuje najpogodnije automobile u svakom segmentu tržišta, a tu je  Hyundai i10 proglašen najpogodnijim gradskim automobilom. Drugi modeli su osvojili druga mjesta u svojim kategorijama; Hyundai i20 je drugi u kategoriji malih auta, Hyundai  i30 je drugi najbolji kompaktni model, dok je Hyundai Tucson završio kao drugi najbolji kompaktni SUV.

U četvrtoj godini testiranje je obuhvatilo 117 problema podijeljenih u osam kategorija: eksterijer vozila, iskustvo vožnje, karakteristike/kontrole/prikazi, audio/komunikacija/zabava/navigacija, sjedišta, grijanje, ventilacija i klima, interijer vozila, te motor i prijenos.

JD Power je pokazao da su najčešći tehnički problemi, nastali između jedne i tri godine vlasništva automobila, povezivanje mobitela i bluetootha te neprepoznavanje glasovnih komandi preko senzora. Ovo je jedan od šest najčešće prijavljenih problema.

„Automobilski sistem je danas napredniji nego ikada prije i vrhunski brendovi ugrađuju autonomne funkcije u svoje modele poput automatskog kočenja. Zbog toga proizvođači moraju biti upoznati s problemima kako bi uvjerili potrošače u sigurnost njihove tehnologije.“, rekao je Josh Halliburton, rukovodilac evropskih operacija u J.D. Power-u.

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here