Grupacija Hyundai-Kia jača saradnju s Baidu-om na področju tehnologija povezivosti

Grupacija Hyundai Motor Group (HMG), koje dio čine južnokorejski giganti Hyundai i Kia, potpisali su sporazum s kineskim Baidu-om o razvoju interneta vozila (IoV, engl. Internet of Vehicles), čime su izrazili privrženost jačanju saradnje u razvoju sljedeće generacije tehnologija povezivosti automobila. Potpisani sporazum učvrstiće postojeće partnerstvo petog najvećeg proizvođača automobila i vodeće kineske internet tražilice, što će ubrzati razvoj inovacija u povezivosti vozila.

Partnerstvo kod usluga povezivosti, koje se temelje na bazama podataka, mapama, umjetnoj inteligenciji i uslugama tog portala

Kao prvi korak partnerstva će Hyundai-Kia i Baidu zajedno razvijati usluge povezivosti u vozilima, koje će nuditi trenutno stanje u prometu i informacije o konačnim destinacijama korisnika, a koje se temelje na bazama podataka (engl. big data), mapama, umjetnoj inteligenciji i uslugama portala. Tim uslugama Hyundai-Kia i Baidu žele zadovoljiti sve veću potražnju za uslugama povezivosti među korisnicima u Kini i šire.

Operacijski sistem Xiaodu In-Car razvijen za masovnu proizvodnju

Operacijski sistem Xiaodu In-Car će standardno ugrađivati u vozila grupacije Hyundai Motor Group. Sa sljedećom generacijom tehnologija i produktnim inovacijama žele ubrzati korištenje umjetne inteligencije (AI) i interneta vozila (IoV). Xiaodu In-Car OS, predstavljen početkom jula na konferenciji developera Baidu Create 2018, otvorena je platforma, koja se temelji na umjetnoj inteligenciji rješenja interneta vozila. Trenutno se temelji na četiri komponente: armaturna ploča, kamera za pomoć kod vožnje unazad, infotainment i robot u vozilu.

Na konferenciji Baidu Create 2018 su Xiaodu In-Car OS pokazali u Kia Sportagu. Robot u vozilu prikazuje širok izbor emocija s kojima komunicira s vozačem i služi za neprekidnu komunikaciju s vozilom. Robot se interaktivno odaziva na glasovne naredbe putnika za različite funkcije kao npr. navigacija, ventilacija, upotreba medija i zaključavanje vozila. Pored toga Xiaodu uključuje i sigurnosne funkcije, koje upozoravaju vozača ako sistem prepozna umor ili opasnu vožnju.

Partnerstvo razvija usluge glasovnih naredbi, koje se temelje na Baidu-ovom jeziku i tehnologiji anuliranja buke, razvijenoj u grupaciji Hyundai-Kia

Drugo ključno područje saradnje su usluge glasovnih naredbi, koje se temelje na Baidu-ovoj tehnologiji obrade jezika. Baidu-ova tehnologija prepoznavanja glasa koristiti će se zajedno s tehnologijom za anuliranje buke, koju su razvili u grupaciji Hyundai-Kia, a koja filtrira buku u pozadini i tako poboljšava preciznost kako bi što bolje djelovale glasovne naredbe.

Zajednički rad na bržoj realizaciji inteligentnih usluga vozilo-dom

Giganti, koji dijele zajedničko razumijevanje interneta stvari (IoT, engl. Internet of Things) kao centralne tačke povezane mobilnosti, slažu se da treba nastaviti s bržom realizacijom inteligentnih usluga vozilo-dom. Konačni cilj partnerstva je zauzeti vodeći položaj ponuđača na konkurentskom tržištu interneta stvari.

“Ovakva saradnja između informacijsko-komunikacijske tehnologije i automobilske industrije, koja se sada dešava, dosad je neviđena, što nas motivira da razvijemo i pružimo nove mogućnosti za naše stranke,” kaže Kyowoong Choo, direktor i vođa razvojne grupe za infotainment u HMG. “Zajedno s Baidu-om ćemo razviti vrhunska povezana vozila, koja će premašiti očekivanja naših kupaca.”

Partnerstvo traje od 2015., kada su ove dvije kompanije zajedno razvile informacijskozabavnu platformu ‘CarLife’. Saradnja se pojačala 2017., kada je grupacija Hyundai-Kia u svojim vozilima kao prva u Kini ponudila Baidu-ov povezivi navigacijski sistem s tehnologijom prepoznavanja glasa. Prošli mjesec je južnokorejski div zvanično najavio da će biti dio programa Apollo, koji je Baidu-ov otvoreni program autonomne vožnje.

“Apollove vrhunske vozne tehnologije i cjelovita rješenja pružaju pravu potporu našim partnerima. Radujemo se saradnji s grupacijom Hyundai-Kia s kojom ćemo ostvariti masovnu proizvodnju vozila s umjetnom inteligencijom, koja će pružati sigurnu i udobnu vožnju našim strankama,” kaže Tan Su, generalni direktor interneta vozila u Baidu-u.

Kina kao strateški laboratorij za povezana vozila

Prošle godine je grupacija Hyundai-Kia otvorila prvi globalni centar baze podataka u kineskoj provinciji Guizhou, gdje će prikupljati i analizirati ogromne količine podataka iz njihovih povezanih automobila. Novi centar će im omogućiti osjetno proširenje istraživanja i razvoja povezanih vozila, predviđanja tržišta i unapređenje poslovanja u Kini.

Centar za baze podataka u Kini postavlja temelje za »aute u oblaku« (engl. Car Cloud), jer Hyundai Motor Group namjerava unaprediti svoje znanje na području tehnologija povezanih vozila, koje prikupljaju od 2013. godine, kada su u Južnoj Koreji pokrenuli program »auti u oblaku«.

Pored otvaranja centra za baze podataka je grupacija Hyundai-Kia potvrdila saradnju s kompanijom China Unicom, koja je drugi najveći kineski ponuđač telekomunikacijskih usluga, s kojom će razvijati platformu predvidive analitike.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here