HELL ENERGY – tržišni lider u kategoriji energetskih pića u BiH

Posljednji podaci istraživanja bh. tržišta u kategoriji energetskih pića, pokazuju kako su HELL ENERGY napici u martu 2018. godine bili najprodavaniji u odnosu na ostale brendove. Na osnovu tih rezultata, HELL ENERGY danas zauzima poziciju tržišnog lidera u Bosni i Hercegovini.

424

HELL ENERGY je jedan od najdinamičnijih svjetskih brandova energetskih napitaka distribuiranih prvenstveno u Europi i Aziji. Kompanija je osnovana 2006. godine u Mađarskoj, a četiri godine kasnije, postaje tržišni lider u toj zemlji. Zbog izvrsne prodajne strategije, danas je HELL ENERGY dostupan u gotovo 50 zemalja širom svijeta, a tržišni je lider i u Rumunjskoj, Bugarskoj, Slovačkoj, Hrvatskoj, Grčkoj, Kipru i Azerbajdžanu. Uspjeh HELL ENERGY temelji se na 5 stvari: izuzetna kvaliteta, velika vrijednost za novac, snažna distributivna mreža, vrhunski marketing i privlačan dizajn.

‘’Danas imamo dokazan brend, vlastitu tvornicu za punjenje i tvornicu aluminija. HELL je jedini na svijetu koji posjeduje ove tri stvari zajedno! Mi kombiniramo prednosti porodičnog poslovanja i korporacije: fleksibilni smo i sposobni donositi brze odluke, uz to imamo i proširenu organizaciju koje posjeduju multinaiconalne kompanije. Vjerujem da je uspjeh našeg branda rezultat izvrsnog koncepta koji su osmislili vlasnici kompanije. Odlučili su lansirati energetski napitak koji posjeduje visoku kvalitetu po pristupačnoj cijeni. Uprkos tome što je HELL u početku bio mali porodični biznis, sada je poznati brend u gotovo 50 zemalja širom svijeta “, rekla je Eszter Anna Tóth, PR direktorica kompanije HELL ENERGY.

Posljednji podaci istraživanja bh. tržišta u kategoriji energetskih pića, pokazuju kako su HELL ENERGY napici u martu 2018. godine bili najprodavaniji u odnosu na ostale brendove. Na osnovu tih rezultata, HELL ENERGY danas zauzima poziciju tržišnog lidera u Bosni i Hercegovini. Uvoz na bh. tržište počeo je 2014. godine sa samo dva kamiona, a zahvaljujući izvrsnoj distributivnoj mreži, naredne godine uvoz je povećan sedam puta te je sljedećih godina kontinuirano rastao. Danas je u Bosni i Hercegovini dostupno sedam okusa HELL ENERGY: Classic, STRONG, Strong Apple, Strong Focus, Zero Classic i dva osvježavajuća okusa kao dio limitiranog ljetnog izdanja Summer Cool. Za razliku od drugih proizvođača na tržištu, HELL ENERGY ne koristi jeftine i nezdrave konzervanse kako bi produžio život pića, već koristi pasterizaciju, skuplju, ali značajno zdraviju metodu.

Osim toga, HELL ENERGY ostvario je prekretnicu postavši prvim mađarskim brendom koji ima ugovor o oglašavanju s holivudskom zvijezdom A-liste, Bruce Willisom. Kampanja se temelji na in-house ideji koja stavlja i brand i glumca u središte pažnje, tako otklanjajući klasične stereotipe o energetskim pićima, kao što su moćni automobili, brzina ili ljudi koji se samo zabavljaju. Nakon lansiranja kampanje, prvi rezultati su izvrsni.

“Komentari su jako pozitivni, naš brand sada je identificiran s izborom Bruce Willisa što je i bio naš cilj! Televizijska reklama prikazuje se u nekoliko zemalja, kao i u Bosni i Hercegovini i prilagođena je na lokane jezike, što su kupci ocijenili kao jako dobar potez. Suradnja s Bruceom Willisom je unaprijedila brand HELL u očima potrošača i ojačala poziciju brenda na tržištu “, naglasila je Eszter Anna Tóth.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here