Dana 19.06.2018. g. će već po četvrti put biti održana konferencija „Njemačka inicijativa za pronalaženje dobavljača u zemljama Zapadnog Balkana“. Tom prilikom će se susresti njemački kupci roba i usluga sa potencijalnim dobavljačima iz zemalja Zapadnog Balkana.

Njemačka inicijativa za pronalaženje dobavljača nudi platformu za spajanje njemačkih kupaca roba i usluga sa dobavljačima iz zemalja Zapadnog Balkana u okviru B2B-susreta. Preko 70 prijavljenih njemačkih kompanija je prethodno imalo mogućnost da prema kvalitativnim kriterijima ocijeni kompanije iz zemalja Zapadnog Balkana. Najbolje ocijenjene kompanije će potom imati priliku da putuju na konferenciju u Frankfurt.

Tokom prethodnih godina se Bosna i Hercegovina razvila u regionalnog tzv. skrivenog šampiona, te joj svake godine pripadne epitet pozitivnog iznenađenja. „Veliki interes iz Bosne i Hercegovine je vladao i u 2018. godini“, objasnio je Sanjin Purgić, projektni menadžer ispred Njemačke vanjskotrgovinske komore u BiH (AHK). Za učešće u projektu se prijavilo preko 110 kompanija iz BiH, a priliku za B2B-razgovore u Frankfurtu je dobila 51 kompanija. Ukupno je iz zemalja Zapadnog Balkana pozvano 160 kompanija na razgovore u Frankfurt, a posebno treba naglasiti da dvije najbolje ocijenjene kompanije dolaze iz Bosne i Hercegovine, a riječ je o kompanijama Ćićak Međugorje i SIK Mostar.

Ova sourcing-inicijativa je projekat njemačkog Udruženja za upravljanje materijalima, nabavu i logistiku (BME), njemačkog Saveznog ministarstva za privredu i energiju (BMWi), njemačkog Saveznog ministarstva za privrednu saradnju i razvoj (BMZ), te njemačkih vanjskotrgovinskih komora (AHK).

„Za njemačke kompanije je Zapadni Balkan i dalje veoma interesantno tržište dobavljača, a naročito za metaloprerađivački sektor, dobavljački sektor za autoindustriju, sektor prerade i proizvodnje materijala od plastike, kao i za elektro i elektronski sektor“, istakao je Martin Gaber, zamjenik direktora AHK Sarajevo, te dodao da „bosanskohercegovačkim kompanijama želimo puno uspjeha pri vođenju razgovora sa njemačkim kompanijama“.

 

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here