Hyundai Motor Company, službeni partner FIFA Svjetskog prvenstva Rusija 2018, ozvaničio je saradnju s višestruko GRAMMY –em nagrađivanim američkim pop rock bendom „Maroon 5“, koji su za globalnu brand kampanju obradili hit  ‘Three Little Birds’, legendarnog reggae pjevača Bob Marleya.

Laganim ritmom i pozitivnim vibracijama, „Three Little Birds“  savršena je pjesma koja potiče navijače da zaborave svoje brige i da se posvete turniru u cjelini doživljavajući ga kao zabavu. Hyundai i „Maroon 5“  željeli su da ova obrada bude što sličnija originalu kako bi odali poštovanje legendarnom Bob Marleyu.

Spot za pjesmu sniman je u Los Angelesu, a autor spota je poznati režiser iz Južne Koreje, Joseph Kahn koji je radio s planetarnim zvijezdama kao što su: Lady Gaga, Dr Dre, Snoop Dogg, Mariah Carey, Destiny’s Child, Christina Aguilera, U2, George Michael i Kylie Minogue. Godine 2003. osvojio je GRAMMY i MTV VMA nagrade za Eminemov spot ‘Without You’. Također, nedavno je osvojio i drugu GRAMMY nagradu za najbolji muzički video za 2015. godinu za spot Taylor Swift ‘Bad Blood’ ft Kendrick Lamar.

Videozapis je snimljen u reggae dizajniranom stilu. Siluete benda formiraju su od prirodnih materijala kao što su drvo, kamen, perje i dragulji, integrišući muške i ženske reggae plesače koji donose pozitivnu energiju . Tijela plesača potom se pretvaraju u stotine minijaturnih modela Hyundaijevog novog električnog vozila NEXO.

Osim muzike, nogomet je igrao važnu ulogu tokom cijelog života Bob Marleya. Odrastao je igrajući nogomet po ulicama i parkovima. Navijao je brazilski klub “Santos”, a idol mu je bio slavni Pelé. Jedna od poznatih izjava Marleya bila je: ‘Nogomet je vještina za sebe. Cijeli svijet. Cijeli svemir za sebe. Sviđa mi se, jer morate biti sposobni da ga igrate! Sloboda! Nogomet je sloboda. ”

Direktor marketinga u Hyundai Motor Company, Minsoo Kim izjavio je: “Hyundai ima dugu historiju u svijetu nogometa kao ponosni sponzor FIFA-e još od 1999. godine. Partnerstvo s bendom „Maroon 5“ omogućilo nam je da svojim klijentima pružimo novo, inovativno iskustvo brenda. Za Svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji 2018., „Maroon 5“  kroz obradu pjesme „Three Little Birds“ prenosi poruku ljudima da zaborave svoje brige  što simbolizira novu Hyundai  kampanju, “Hyundai postoji kako bi kvalitetno unaprijedio našu svakodnevnicu na način da informiše kupce o načinu korištenja inovativnih tehnologija u cilju da budu sigurni i bezbijedni u saobraćaju”.

Pored saradnje sa Maroon 5, Hyundai je kreirao muzej FIFA-e „FIFA World Football Musem“ otkrivajući tako svojim fanovima historiju fudbala. Također, tu su i brojna takmičenja koja će se implementirati tokom turnira gdje će svi fanovi moći uzeti učešće i osvojiti vrijedne nagrade. Više informacija o nagradama možete pronaći na worldcup.hyundai.com.

 

  • Hyundai Motor ozvaničio saradnju s višestrukim osvajačima GRAMMY nagrada, bendom “Maroon 5” kako bi odali počast legendi reggae muzike Bob Marleyu.
  • Režiser Joseph Kahn autor je jedinstvenog i neobičnog video zapisa.
  • Kroz ovaj projekat, Hyundai želi da prenese pozitivnu poruku „Hyundai je tu kako bi kvalitetno unaprijedio svakodnevnicu“.

 

 

 

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here