“Shake and Take”: Nagradna igra BH Telecoma i Coca-Cola HBC B-H

Program lojalnosti koji organizuje Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, osmišljen je da zabavi, poveže i inicira direktnu komunikaciju sa potrošačima na tržištu Bosne i Hercegovine. Trajaće četiri i po mjeseca a 145 vrijednih i zanimljivih nagrada bit će uručeno ljubiteljima Coca-Cole, Coca-Cole ZERO, Fante Orange, Fanta Shokate i Sprite-a koji instaliraju aplikaciju i otisnu se u svijet igre i zabave.

375

BH Telecom, vodeći telekomunikacijski operator u Bosni i Hercegovini i Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, globalno poznati brend potpisali su Ugovor o poslovno – tehničkoj saradnji za prvu po redu Shake and Take nagradnu igru u BiH u organizaciji Coca-Cole HBC B-H Sarajevo i partnera. Jedan od najvećih partnera u projektu je BH Telecom, s kojim se danas potpisao ugovor o saradnji tokom trajanja nagradne igre, a koji je za inicijalne potrebe fonda nagrada obezbijedio 22.020 jedinica / poklona u vidu sponzoriranog telefonskog i internet saobraćaja, ruksaka, selfie štapova, ulaznica za pozorišta i atraktivne predstave te ulaznica za nastupe fudbalske A reprezentacije u BiH kao i utakmice BH Telecom Premijer lige te košarkaške i odbojkaške utakmice koje godinama sponzorski podržava.

 

„Kao lider na telekomunikacijskom tržištu u BIH ponosni smo što brend BH Telecoma vezujemo uz jedan od globalno najjačih brendova po principu najbolji uz najbolje. Smatramo da će „Shake and Take“ nova nagradna igra u BiH koja će trajati skoro pet mjeseci posebno kod mlađe populacije naići na dobar odziv, jer je prije svega fer igra i ne ostavlja nijednog svog korisnika nenagrađenog. Ispred BH Telecoma mi smo prije svega velikodušno obezbijedili 100 postotno sponzorirani saobraćaj za postojeće korisnike BH mobile usluga u vidu dopuna od 500 MB i 1 GB interneta ili saobraćaja.  Osim toga pripremili smo im niz drugih vrijednih poklona raznih vrsta, od dodatne opreme za pametne telefone do ulaznica za pozorišta, utakmice reprezentacije i mnoge druge.  Svoje korisnike izuzetno cijenimo i želimo ih zadržati pružajući im maksimalno korisničko iskustvo, učiniti našu ponudu, posebno u ljetnim mjesecima atraktivnom za mladi svijet istovremeno vezujući se uz jednako jak brend na bh. tržištu i naravno na globalnom nivou. Nama je izuzetno drago da su BH Telecom i Coca-Cola HBC  B-H Sarajevo ovim zajedničkim nastupom otvorili jedno od prvih poglavlja saradnje na ovakvim i sličnim projektima i nadamo se da će ovaj ali i budući zajednički projekti nizati uspjehe u budućnosti,“ izjavio je na  konferenciji za medije Duljko Hasić, izvršni direktor za razvoj poslovanja i član Uprave BH Telecoma

Ugovorom o saradnji između Coca-Cole HBC B-H d.o.o. Sarajevo i BH Telecoma d.d. Sarajevo, pokrenut je poseban proces promocije programa lojalnosti za vjerne potrošače Coca-Cole. “Shake and Take” program lojalnosti na bh. tržištu  organizuje Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, kroz nagradnu igru i uzbudljiva izvlačenja nagrada svakoga mjeseca, od maja do polovine septembra.

”Coca-Cola HBC B-H Sarajevo ponosna je na inovativnu Shake and Take promociju koju je sama osmislila i koja je u poslovnoj jedinici Adria već drugu godinu iznimno popularna. Ponosni smo i na saradnju koju smo ostvarili s kompanijom BH Telecom, te na činjenicu da ovoga ljeta zajednički implementiramo jednu veoma interesantnu kampanju koja će trajati sve do 15. septembra. Promocija koju organizujemo u saradnji sa našim partnerom, kompanijom BH TELECOM d.d., omogućit će nam da budemo u dodiru s potrošačima i dijelimo s njima užitak koji im pruža naš sve veći portfolio  robnih marki koje zadovoljavaju svačiji ukus. Tokom trajanja programa lojalnosti, našim potrošačima obezbijedili smo atraktivne nagrade kako bismo im se zahvalili na dugogodišnju vjernost. Mi, u Coca-Coli HBC B-H Sarajevo predano radimo na jačanju svoje prisutnosti na bosanskohercegovačkom tržištu s ciljem kontinuiranog stvaranja veće vrijednosti za svoje potrošače, kupce, zaposlenike i dobavljače, te stalnog i značajnog pridonošenja bosanskohercegovačkoj ekonomiji i lokalnim zajednicama, u kojima djelujemo više od 40 godina“, izjavio je Bakir Deljković, rukovodilac službe za prodajni marketing za Bosnu i Hercegovinu Coca-Cole HBC B-H Sarajevo.

 

Program lojalnosti koji organizuje Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, osmišljen je da zabavi,  poveže i inicira direktnu komunikaciju sa potrošačima na tržištu Bosne i Hercegovine. Trajaće četiri i po mjeseca a 145 vrijednih i zanimljivih nagrada bit će uručeno ljubiteljima Coca-Cole, Coca-Cole ZERO, Fante Orange, Fanta Shokate i Sprite-a koji instaliraju aplikaciju i otisnu se u svijet igre i zabave.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here