Sparkasse Bank dd BiH objavila je svoj godišnji izvještaj za 2017. godinu. Prema objavljenim rezultatima ovo je nastavak uspješnog poslovanja kojim banka potvrđuje svoju jačinu i stabilnost na tržištu.

„Izuzetno smo zadovoljnim činjenicom da smo potvrdili poziciju banke koja iz godine u godinu ostvaruje sve bolje poslovne rezultate i stiče sve veći broj klijenata kako među stanovništvom, tako i među privrednim subjektima. Nastavak kontinuiranog rasta u svim segmentima poslovanja rezultirao je i najbolje ostvarenim rezultatima do sada, uz ukupnu godišnju dobit od 19,8 miliona KM.

Naš kreditni rast protvrđuje da smo bili izuzetno aktivni u segmentu kreditiranja te je kreditni portfolio banke povećan na 969 miliona KM, a aktiva preko 1,3 milijarde KM.

U godini u kojoj smo obilježili 10 godina rada na bh. tržištu ostvarili smo i  povećanje štednje stanovništva što ne pokazuje samo  poslovni uspjeh, nego i veliko povjerenje koje građani i poslovni subjekti imaju u Sparkasse banku, a za to su u konačnici najzaslužniji naši uposlenici, njihova predanost kako ličnom, poslovnom razvoju tako i razvoju banke“, izjavio je predsjednik Uprave Sparkasse Bank dd BiH, Sanel Kusturica.

„Kontinuitet u rastu ostvaren je i u plasmanima kredita prema pravnim licima, u dijelu investicionih kredita blizu 20% u odnosu na proteklu godinu. U saradnji sa vlastima opštinskog i kantonalnog nivoa realizovali smo subvencionirane kreditne linije namjenjene upravo jačanju privrede.  Činjenica da je preko 72 posto ukupnih plasmana Sparkasse Bank usmjereno prema pravnim licima,  potvrđuje našu poslovnu orjentaciju podrške razvoju privrednog sektora“, dodao je gospodin Kusturica.

Prema svim pokazateljima aktive i adekvatnosti kapitala, Sparkasse Bank je i dalje u samom vrhu  najstabilnijih banaka na tržištu. Nizak udio nekvalitetnih kredita, pokrivenost ukupnim rezervama, te kapitalna adekvatnost pruža mogućnost nastavka dugoročnog i održivog rasta.U protekloj godini urađeno je mnogo i u dijelu razvoja novih digitalnih tehnoloških rješenja, koja klijentima olašavaju komunikaciju sa bankom te čine informacije o proizvodima i uslugama dostupne i kroz nove brzorastuće komunikacione platforme. Rješenje poput Sparkasse chata je naišlo na izuzetno dobar odziv od strane klijenata, jer je detaljna informacija o bankarskim proizvodima i uslugama dostupna kroz praktično samo par klikova kao i zakazivanje sastanka sa bankarskim službenikom.

U dijelu društvene odgovornosti, Sparkasse Bank i dalje ostaje dosljedna svojoj opredjeljenosti podrške lokalnoj zajednici u kojoj posluje, kroz finansiranje velikog broja projekata iz oblasti sporta, socijalnog poduzetništva, edukacije i kulture.

 

 

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here