Povodom Međunarodnog dana porodice, Nestlé je najavio pokretanje globalne inicijative “Nestlé za zdraviju djecu”. Program uključuje razvoj zdravijih proizvoda u budućnosti kao i savjetovanje porodica o namirnicama i vježbanju. Cilj je da do kraja 2030. godine 50 miliona djece vodi zdraviji život.

Od svog osnutka, Nestlé je posvećen tome da pomogne roditeljima i starateljima da pruže pravilnu ishranu svojoj djeci. Novom inicijativom Nestlé će ubrzati transformaciju svog portfolia hrane i pića širom svijeta. Samo tokom 2017. godine kompanija je lansirala više od 1.000 novih proizvoda kako bi zadovoljila nutritivne potrebe djece. Iste godine obezbijedila je 174 milijarde serviranja obogaćene hrane i pića u 66 zemalja u kojima ljudi nemaju esencijalne mikronutrijente poput željeza, joda i vitamina A.

Mark Schneider, direktor kompanije Nestlé, poručio je: “Dječje doba je vrijeme kada se formiraju životne navike. Želimo pomoći roditeljima da naprave zdravije izbore za svoju djecu. Upravo zbog toga ubrzavamo naše napore da podržimo porodice u podizanju zdravije djece i pozivamo druge da nam se pridruže u ovoj inicijativi.”

Nestlé svake godine reformulira oko trećine portfolija svojih proizvoda. Kompanija će koristiti svoje vodeće inovativne sposobnost za dalje unapređivanje hrane i pića za djecu s još više voća, povrća, vlakana bogatih cjelovitim zrnom i mikronutrijenata.

BH program Zdravo dio je globalne Nestlé inicijative Healthy Kids koja se provodi u 80 zemalja i uključuje više od 300 partnera – sportskih udruženja, nutricionista, javno-zdravstvenih institucija, koji ulažu značajne napore kako bi educirali milione djece godišnje o ovim važnim temama. Projekat se u BiH implementira već šest sezona, u njemu je do sada učestvovalo više od 7.500 osnovaca, a njihovo prosječno znanje iz godine u godinu povećava se za 15 posto.

Tokom proteklih decenija, Nestlé je poboljšao ishranu kroz svoj asortiman proizvoda. Nestlé se, zahvaljujući svojoj namjeni da poboljša kvalitet života i doprinese zdravoj budućnosti, obavezao da će ovo dodatno ubrzati. Do 2020. godine kompanija će:

  • Dodati najmanje 750 miliona dijelova (80g) povrća svojim proizvodima;
  • Dodati najmanje 300 miliona porcija (16g) vlakana bogatih zrnom, pulseva, oraha i sjemena svojim proizvodima;
  • Dodatno smanjiti udio šećera za 5 posto. Od 2000. godine kompanija je smanjila šećere za više od 34 posto;
  • Dodatno smanjiti udio soli za 10 posto. Od 2005. godine kompanija je smanjila udio soli za više od 20 posto;
  • Završiti obaveze preuzete 2014., kako bi smanjili udio zasićenih masti za 10 posto u svim relevantnim proizvodima koji ne ispunjavaju preporuke Svjetske zdravstvene organizacije;

Nestlé će, također, poboljšati programe i online usluge osmišljene tako da roditeljima i starateljima pruže više znanja o ishrani, zdravim receptima i praktičnim savjetima. Tokom 2017. godine, preko 300 partnerstava širom svijeta pomoglo nam je da dosegnemo više od 14 miliona djece.

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here