Promet firme DEICHMANN obuća se u poslovnoj godini 2017. povećao za šest posto, odnosno na 32 miliona KM (2016; 30,2 miliona KM).

“Radujemo se što je naš koncept, ponuditi modnu obuću izuzetnog kvaliteta i dobar odnos cijene i usluge za sve uzraste, i dalje omiljen kod kupaca”, kaže Boris Kopič, direktor firme DEICHMANN obuća. “Tako očigledno možemo našom ponudom zadovoljiti potrebe i želje naših kupaca”, nastavlja Kopič. U 2017. godini preduzeće je prodalo okruglo 625.000 pari obuće.

DEICHMANN obuća je otvorila u 2013. godini prve prodavnice u Bosni i Hercegovini. Još protekle godine preduzeće je širom zemlje imalo 17 prodavnica i zapošljavalo je 147 radnika. U međuvremenu je preduzeće vodeća firma na tržištu obućom u maloprodaji. “Za tekuću poslovnu godinu 2018. planiramo nastavak rasta i želimo da otvorimo dvije nove prodavnice”, kaže Kopič.

Nema samo marka DEICHMANN dobar glas kod kupaca – i kao poslodavac je ovaj trgovac obućom na malo, izuzetno omiljen. Bh. web-portal Posao.ba je u jednoj anketi pitao posloprimce gdje bi najradije radili. “DEICHMANN je u kategoriji Moda i maloprodaja zauzeo treće mjesto”, raduje se Boris Kopič.  

Promet DEICHMANN grupacije raste u 2017. godini za 5,9 posto na 5,8 milijardi eura

DEICHMANN obuća je sestrinsko preduzeće firme DEICHMANN SE. Ona je vodeća na njemačkom i evropskom tržištu maloprodaje obuće. U 2017. godini DEICHMANN grupacija je širom svijeta prodala 176,6 pari obuće u svojim prodavnicama i preko internetskih prodavnica – preko tri miliona više nego u prošloj godini. DEICHMANN grupacija je u prošloj poslovnoj godini u 25 evropskih zemalja te u SAD-u ostvarila bruto promet od 5,8 milijardi eura (neto 5 milijardi eura) – najveći promet u historiji firme dugoj više od 100 godina.  Promet nakon izjednačavanja razlika u kursu deviza iznosi 5,9 posto.  Pri tome je preduzeće povećalo prodaju u odnosu na uporedive podatke prošle godine za 2,8 posto.

Najveći trgovac obućom na malo u Evropi je krajem 2017. godine imao ukupno 3.989 prodavnica i 36 internetskih prodavnica te je zapošljavao 39.564 radnika. Za tekuću godinu DEICHMANN planira rekordne investicije: 245 miliona eura će se uložiti u međunarodnu infrastrukturu i dodatnu digitalizaciju. Od toga samo u Njemačkoj 102 miliona.

60 posto prometa Grupacija DEICHMANN u međuvremenu ostvaruje van Njemačke. 2017. godine preduzeće otvorilo prve prodavnice u Francuskoj i Belgiji.

U tekućoj godini preduzeće će dodatno povećati svoju mrežu prodavnica, pri čemu će na prvom mjestu biti kvalitetan rast. Grupacija DEICHMANN planira da u cijelom svijetu otvori ukupno 208 prodavnica. Osim toga će oko 270 prodavnica biti modernizovano – kao nikad prije.

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here