Oproštajnim partijem i “Coffe&Sweet Show-om” zvanično je završen prvi InHoReCa ConFest, koji se u organizaciji marketing agencije “Altermedia”, pod specijalnim pokroviteljstvom Turističke zajednice Kantona Sarajevo, održavao protekla dva dana u Sarajevu.

Sudeći prema interesovanju posjetilaca za pojedina stručna predavanja, to se dalo i pretpostaviti. Tako je bilo i drugog dana festivala. Ovoga puta, veliku pažnju je privukla prezentacija najposjećenije online platforme za rezervacije Booking.com. Ivana Barešić imala je sjajno izlaganje na kojem nam je otkrila kako učinkovito koristiti Booking.com, te koje to inovacije ova platforma priprema u skoroj budućnosti.

Hotelijerstvo i ugostiteljstvo mora biti pokretačka snaga naše turističke privrede, ali za vrhunsku uslugu potreban je i vrhunski kadar. Koliko je naš kadrovski potencijal u hotelima i restoranima kompetentan i kako se vrši kvalitetna edukacija, prezentirao nam je Emir Dervišević iz Prilike Plus, dok nas je o značaju edukacije u savremenim hotelima upoznao Rade Samčević iz HT Agencije.

Ismir Omeragić iz agencije Valicon govorio je o razvoju uslužnih djelatnosti i procesa u svrhu poboljšanja zdravlja i novih načina za učinkovitiji odmor gostiju, a Edin Branković nam je prezentirao koliko je važna digitalizacija procesa u ugostiteljstvu.

Kraj konferencijskog dijela festivala pripao je zanimljivoj panel diskusiji na kojoj su učestvovali predstavnici turističkih organizacija Nermin Muzur (Turistička zajednica KS), Faruk Korić (Turistička zajednica SBK), Miralem Mešković (Turistička zajednica TK), Semir Temim (Turistička zajednica HNK) i Almir Peštek (Ekonomski fakultet Sarajevo), koji su govorili kako unaprijediti turizam u BiH, te kako država i lokalne zajednice mogu pomoći u tom procesu.

Naša zemlja ima odlične preduvjete da postane jedna od najvažnijih turističkih destinacija u Evropi, ali nažalost, još uvijek nemamo ni zakon niti strategiju za unapređenje turizma i na snazi je potpuno neuređen sistem. Ukoliko se nešto uskoro ne dogodi, teško da možemo očekivati bilo kakav napredak, rečeno je na panel diskusiji.

Inovativni projekti, inicijative i ideje koje doprinose boljoj turističkoj ponudi, prijeko su nam potrebni.  Kažu da dobre ideje znaju prepoznati samo oni najbolji i dati im nesebičnu podršku. Stoga se organizator posebno zahvaljuje partnerima prvog InHoReCa ConFest i to: Artika, Rattan Sedia, GTS, Master H, Leda Voda, Vitinka, Volvo, Krauthaker, Union Foods, Podravka, Megamix, Aperto, Akova, Menprom, Prilika Plus, Meggle, Mrvica, G3 Spirts, MCI, Violeta, Turistička zajednica KS, Nobil, Silk Trade, Ark, Urban Home, Hotel Hills, Hotel Europa, Hotel Holiday, Saponia, Asbis, Julius Meinl, Jacobs, Barcaffe, Moja Firma, Banjalučka Pivara, I Lighting, Madi, Džajić Commerce, Emmesse, Dita, NLB Banka, Diners Club, Fonoteka RSG, Klix, Biznisinfo.ba, Manager.ba, Business magazine, NVT Hayat, TV Face, Hema TV, N1, Media Marketing, Ekskluziva, Poslovne novosti, Visit BH, Fena, Poslovne novine, Faktor, Oslobođenje, Akta, RSG, Antena, Mix, Nova oprema, LED media

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here