Grayling je nominiran za SABRE Awards EMEA za najbolju agenciju Istočne Europe u 2018 godini. Nagrade SABRE su među najprestižnijim u PR industriji. Nominacija je priznanje jedinstvenoj mreži agencije Grayling koja ima 10 ureda i 145 konsultanata širom Istočne Europe i uspješno posluje i u novim područjima djelovanja, kao što su employer branding, te marketing. Grayling se nalazi u užem izboru za još četiri EMEA SABRE Awards.
Grayling je jedna od prvih PR agencija na području Srednje i istočne Europe te ima najrazgranatiju mrežu vlastitih ureda u poređenju s drugim agencijama koje posluju širom regije. Agencija Grayling koja je najpoznatija po svom djelovanju u domenu javnih poslova (public affairs) i kriznog komuniciranja stalno uvodi nove usluge u svoj portfolio.
„Nastavljamo uspješno poslovanje na izuzetno konkurentnom tržištu, te smo ponosni što smo tokom proteklih 12 mjeseci uspjeli zadobiti povjerenje velikog broja poznatih brandova uključujući Ahold, Dacia, McDonalds, Skanska i Tetra Pak– uz već postojeću listu klijenta s kojima sarađujemo na više tržišta uključujući Diageo, eBay, Google, HP, Hilton, IBM, PokerStars i Visa,” izjavio je Jan Simunek, izvršni direktor agencije Grayling za kontinentalnu Europu.
EMEA SABRE Awards odaju priznanja vrhunskim postignućima na području reputacije branda te predstavljaju jednu od najprestižnijih međunarodnih nagrada u PR industriji. Pobjednici će biti proglašeni na ceremoniji EMEA SABRE Awards koja će se održati 23. maja/svibnja 2018. u Amsterdamu. Nagrade dodjeljuje Holmes Group, vodeća globalna organizacija specijalizirana za istraživanje i praćenje trendova na području odnosa s javnošću.