Wizz Air, jedna od aviokompanija sa najbržom stopom rasta u Evropi i vodeći niskotarifni avioprijevoznik u centralnoj i istočnoj Evropi, postigao je novi rekord po broju putnika u svojoj historiji. Na osnovu najnovijih statističkih podataka o saobraćaju, kompanija je u proteklih 12 mjeseci prevezla više od 30 miliona putnika, dok je poslovanje širom Evrope poraslo za 24 posto u odnosu na prethodni period.

U okviru najvećeg procesa proširenja poslovanja, pokrenutog početkom marta, ovaj avioprijevoznik uvodi 700 novih letova sedmično i očekuje isporuku 21 aviona tipa Airbus u svojim evropskim bazama za samo 17 sedmica.

Za samo osam sedmica, Wizz Air je već uveo 34 nove niskotarifne linije širom svoje evropske mreže i predstavio tri nove destinacije kojima je dodatno proširio svoju ponudu avio karata po izuzetno niskim cijenama: Atinu u Grčkoj, Harkov u Ukrajini i austrijsku prijestolnicu Be. Wizz Air linija Tuzla-Beč zvanično je počela saobraćati u petak 27. aprila, a svi putnici i putnice iz Bosne i Hercegovine liniju mogu koristiti tri puta sedmično, ponedjeljkom, srijedom i petkom.

Brz rast poslovanja kompanije Wizz Air donosi veoma povoljne letove i najbogatiju moguću ponudu za klijente, uz jednostavan online sistem za rezervacije, što putnicima stvara mogućnost za nezaboravne doživljaje na više od 140 uzbudljivih destinacija širom Evrope i van nje.

 „Ponosni smo što smo ostvarili još jedan značajan uspjeh u historiji WIZZ-a i oborili rekord po broju putnika u proteklih 12 mjeseci. Više od 30 miliona putnika su poslovno ili privatno uživali u veoma povoljnim letovima WIZZ-a širom naše velike i raznovrsne mreže”, izjavila je Sorina Ratz, v.d. direktorica korporativnih komunikacija u kompaniji Wizz Air. „I dalje smo jedna od aviokompanija sa najvećom stopom rasta u Evropi, uz snažan i stabilan dvocifreni rast svake godine, što našim putnicima daje mogućnost još većeg izbora letova po najnižim cijenama. Naš cilj je da vas oduševimo i podstaknemo da otkrijete našu evropsku mrežu, a posada Wizz Aira je spremna da vas dočeka sa osmijehom na ulasku u avion”.

Wizz Air poziva putnike da proslave brzi rast kompanije i prate #WIZZaroundEurope na društvenim mrežama kako bi dobili priliku da osvoje vrijedne nagrade. Do sada su klijenti Wizz Aira osvojili više od 15 WIZZ vaučera čija vrijednost premašuje 8.000 eura, što pobjednicima pruža mogućnost da posjete razne destinacije u okviru WIZZ mreže.

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here