Srđan Novaković, izvršni direktor digitalnog poslovanja Addiko Grupacije prezentirao je proces digitalne transformacije poslovanja sa osvrtom na primjeru Addiko banke. Govoreći o značaju digitalizacije, Novaković je istaknuo da digitalna transformacija nije više opcija, već neminovnost koja se dešava želio to neko ili ne. Digitalna transformacija se odvija različito u različitim industrijama, ali je za svaku kompaniju ključno imati pravu strategiju zasnovanu na fundamentalnim principima kompanije.

Novaković je posebno naglasio vrijeme usvajanja proizvoda koje se drastično skratilo. “Telefonu je trebalo 75 godina da dostigne broj od 50 miliona korisnika, dok je npr. igrica Pokemon Go taj broj dostigla za 10 dana”, istako je Novaković.

Korisnik u svom iskustvu sa bankom prolazi kroz offline i online kanale, pri čemu se jednostavni proizvodi prodaju kroz digital, kompleksniji preko filijale. Bez obzira na to, svi kanali moraju da pruže vrhunsko iskustvo korisniku, nevažno da li je korisnik u tom procesu koristio jedan ili više kanala.

“Najveći problem prodaje i korištenja digitalnih kanala sa kojim se susreće bankarska industrija, ali i većina drugih digitalnih biznisa je identifikacija korisnika, zatim lokalna zakonska regulativa, te različiti tehnički uslovi”, zaključio je Srđan Novaković, izvršni direktor digitalnog odjela Addiko Grupacije predavanje studentima Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here