LB.Profile njemački brand za PVC vrata i prozore koji je od prošle godine u vlasništvu Hifa Oil, a čiju distribuciju u Jugositčnoj Evropi vrši Euro Roal, promovirao je novi TV spot pod naslovom “Haj’ nam otvori prozor ljubim te”. Novi TV spot komunicira povezanost ovog njemačkog branda sa dugom tradicijom u estrudiranju PVC Profila, ističu iz kompanije Euro Roal koja je vodeći distributer Aluminijskih , PVC LB. Profila, materijala od Inoxa, polikarbonata i pleksiglasa u Bosni i Hercegovini.

“LB.Profile GmbH je kao kompanija poznata još od ranije na čitavom Balkanu u ovoj branši. Ovim spotom želimo kazati da je LB.Profile još bliže svima nama ovdje, jer je u vlasništvu Hifa Oil, te da Euro Roal vrši distribuciju LB.Profila za tržište cijele regije. Dopadljivim pristupom, i na šaljiv i jednostavan način zapravo smo imali namjeru komunicirati njemački kvalitet i tradiciju, tj. da LB.Profile već duže od 40 godina razvija sisteme za prozore i vrata, sa ogromnom kompetencijom, vrhunskom tehnologijom i akumuliranim znanjem”, kazao je Admir Djedović direktor Euro Roala, kompanije kćerke Hifa Oil.

Produkciju TV spota radila je agencija Gotiva iz Sarajeva, sa izvrsnim glumačkim timom Merimom Hodžić i Almirom Kurtom – Kuglom.

LB.Profile razvijaju sisteme profila široke namjene, prvenstveno za vrata i prozore, kao i industrijske profile. Na osnovu kompetentnosti na području proizvodnje i rada na ekstruderima, u mogućnosti su razvijati specifične profile na zahtjev kupaca sa visokim parametrima pouzdanosti i funkcionalnosti. Neke od konkurentskih prednosti kompanije LB.Profile su i šest razvijenih sistema za direktno brtvljenje na PVC Profilima. Posjeduju 12 linija ekstrudera, kao i automatske linije proizvodnje.

Glavna tržišta LB.Profile su Njemačka, Belgija i Nizozemska, također izvoze na tržišta zemalja Istočne Evrope kao što su Litvanija i Rusija. Od prošle godine kompanija se nalazi u sastavu Hifa Oil Grupacije. Godinu dana od akvizicije brand LB.Profile je ušao na tržišta Srbije, Crne Gore, Kosova i Makedonije. Slijedi ulazak na tržište Albanije i Hrvatske.

 

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here