Sve je spremno za veliki događaj iz industrije roba široke potrošnje. Organizatori 4. Sarajevo FMCG Summita, koji će se održati u četvrtak, 12. aprila, u Hotelu Hills u Sarajevu, naglašavaju da će ovogodišnji samit biti jedan od najvećih stručnih događaja u BiH i regiji, sa izuzetno jakim programom i najutjecajnijim stručnjacima iz oblasti FMCG industrije.

Jedan od njih je svakako i Emir Hrković iz Atlantic Grupe koji nam dolazi iz daleke Rusije, a koji će predavati na temu: “Kako može FMCG brend uspjeti na tržištima CIS”.

U prezentaciji ćemo upoznati više od 20 godina iskustva rada na tržištima Rusije i nekadašnje Ruske federacije. Vidjet ćemo koji su najbitniji faktori, da bi FMCG brend uspio na tim tržištima. Kako je Donat Mg izborio poziciju jednaku poziciji Evian ili kako je Argeta uspjela na području gdje potrošači nisu imali navike uživati paštetu i hljeb? Dobit ćemo i savjete kako može brend iz naših područja, sa ograničenim resursima, uspjeti na tim tržištima. Svakako uz jasan fokus
i samopouzdanje koje je neophodno za uspjeh svakog brenda. Vidjet ćemo i kako možemo koristiti infrastrukturu i znanje koje je izgradila Atlantic Grupa na tim tržištima. Svakako izuzetno interesantno i korisno za sve one koji žele biti još uspješniji van BiH.

Nakon njegovog predavanja, održat će se i radni sastanak sa sudionicima Summita o temi “Kako osvojiti Rusiju kvalitetnim bh. proizvodima?”.

Radnom sastanku mogu prisustvovati predstavnici svih kompanija koje učestvuju na Summitu, a koje imaju interes prodaje svojih brendova na ruskom tržištu. Razgovor će voditi Ambasador BiH u Rusiji Mustafa Mujezinović, a sudjelovanje su potvrdile kompanije koje već danas izvoze na rusko tržište.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here