Trogodišnje partnerstvo počinje od sezone 2018/19

Kia Motors je u Ženevi svečano potpisala partnerstvo s evropsko krovnom fubalskom organizacijom UEFA i biće službeni partner UEFA Europa League.

Trogodišnje partnerstvo počinje od sezone 2018/19 i trajaće do finalne utakmice Evropske lige 2021. godine.

Najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svijetu

UEFA Europa League je najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svijetu, koje uključuje 48 klubova iz 55 evropskih zemalja, dok njegova globalna televizijska publika kumulativno broji čak milijardu pregleda. Kao službeni partner Kia Motors će isporučivati flotu od 90 vozila za potrebe finalnih utakmica Evropske lige 2019., 2020. i 2021. godine. Vozila Kia će se koristiti za prevoz službenih osoba i važnih gostiju.

Mladi fudbaleri mogu učestvovati u takmičenju za službenog nosača lopte na utakmicama
Kia će takođe pozvati hiljade obožavalaca na utakmice Evropske lige. 205 mladih fudbalera iz cijele Evrope imaće čast predstavljati službenog nosača lopte na utakmicama i tako tokom čitave sezone iskusiti uzbudljivost UEFA Europa League. Kia će na svojim globalnim digitalnim marketinškim kanalima fudbalskim entuzijastima pokušati približiti takmičenje.

“Svečanost povodom potpisivanja partnerstva slavi početak nove i uzbudljive ere za Kiju i UEFA-u. Veoma nas raduje da smo postali službeni partner UEFA Europa League za sljedeće 3 sezone, čime nastavljamo našu dugogodišnju vezu s najpopularnijim sportom, ne samo u Evropi nego u cijelom svijetu,” rekao je Yong-Won Cho, viši podpredsjednik i šef marketinga u Kia Motors Corporation. “UEFA Europa League nam predstavlja odličnu platformu pomoću koje ćemo se još bolje povezati s fanovima fudbala širom svijeta i tako ojačati Kijinu prepoznatljivost kao uzbudljiv, dinamičan brend za mlade u srcu.”

“U partnerstvu s Kijom uskoro ćemo krenuti s prvom sezonom Evropske lige, koja je najveće fudbalsko klupsko takmičenje u Evropi – sa 28 zemalja u grupnoj fazi takmičenja. Takmičenje takođe predstavlja fubalere iz svih krajeva svijeta, zato jedva čekamo saradnju s Kijom pri uspostavljanju masovnog angažmana fanova,” rekao je Peter Willems, šef marketinških aktivnosti i partnerstava u UEFA Events SA. “Zajedno ćemo iskoristiti snagu iznenađenja stvaranjem prve globalne UEFA Europe League turneje s pobjedničkim peharom, koji će biti fantastična prilika za promociju takmičenja i vrijednosti brenda Kia. Takmičenje tokom cijele sezone dopire do čak milijarde televizijskih gledalaca, od kojih čak 45% živi izvan Evrope, zato smo partneru kao što je Kia Motors omogućili tako velik domet.”

UEFA ambasador i fudbalska legenda Hernan Crespo dodao je, “Ja sam veliki fan Evropske lige. Na nastupanje u tom takmičenju me vežu fantastične uspomene i čak podizanje ikoničnog pehara 1999. godine. Takmičenje je sve jače, a sada će se uz podršku Kije, dodatno unaprijediti. Kiji i UEFA-i želim uspješan početak ovog fantastičnog partnerstva.”

Grupna faza UEFA Europa League u sezoni 2018/19 počinje 20. septembra 2018., dok faza na ispadanje kreće 14. februara 2019. godine. Finalna utakmica je 29. maja 2019. na olimpijskom stadionu u Baku-u, u Azerbejdžanu, gdje će Kia provoditi različite aktivnosti s kojima će povećati uzbuđenje i nezaboravno iskustvo ljubitelja fudbala.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here