Kako smo to već i navikli od ovog vrhunskog brenda, Deichmann nas je svojom novom kolekcijom uveo u sasvim jednu drugačiju dimenziju, neodoljivog spoja eksplozivne energije i suvremenog izgleda.

Kolekcija za proljeće/ljeto 2018. je u novom izdanju, a krase je raskošni materijali i uzorci, obogaćeni trendi detaljima, poput natpisa, zakovica i bisera. Boje su osnovne i jarke, a kvalitet vrhunski.

Naravno, vrhunski stil traži i vrhunsku promociju, stoga ne čudi što se u prekrasnom ambijentu restorana Libertas u Sarajevu tražilo mjesto više.

Više od 50 predstavnika medija, novinara, urednika, blogera, influencera… „creme de la creme“ sedme sile, mogli su uživati u vrhunskoj reviji, plesnom performansu, poklonima, ručku, slatkišima i raznobojnom cvijeću koje je simbol proljeća i same kolekcije.

„Vrlo lijepo druženje zahvaljujući Deichmann-u. To je moj omiljeni brend što se tiče cipela i mogu reći da sam ponosna vlasnica nekoliko modela ovog brenda. Veoma mi se sviđa nova kolekcija koja ženi daje potpuno drugačiju eleganciju. Hvala Deichmann“, kazala je Almasa Lazović, urednica TV Hayat.

Kažu da muškarci teško mogu razumjeti tu posebnu vezu između žena i cipela, ali sudeći prema ovoj reviji, prisutnosti i muškog dijela publike, i oduševljenjem pojedinim Deichmann modelima, na dobrom su putu.

Novi modeli kolekcije proljeće/ljeto 2018. dostupni su u trgovinama širom BiH.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here