Kompanija G3 Spirits u prošloj finansijskoj godini je prodala za Hrvatsku ogromnih 893.031 0,7L boca, čime je najpoznatiji biljni liker na svijetu još jednom potvrdio lidersku poziciju u segmentu uvoznih alkoholnih pića na domaćem tržištu, koju drži već više od desetljeća. Ova brojka na najbolji mogući način pokazuje koliko Hrvati vole Jägermeister, a prodana količina je, inače, za više od 300.000 boca veća od one drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića.

Originalne marketinške aktivnosti Jägermeistera, te njihova prilagodba svakom pojedinom tržištu zaslužne su za njegov globalni uspjeh. U prošloj godini Mast-Jägermeister SE nastavio je tako trend rasta brenda što dokazuje i 92,4 miliona prodatih 0,7L boca, što je povećanje od oko milion boca na svjetskom nivou u odnosu na 2016. godinu. Zahvaljujući dugogodišnjoj i dosljednoj globalnoj ekspanziji, koja se pokazala ključnom za sticanje titule najprodavanijeg likera na svijetu, danas je Jägermeister prisutan u čak 135 zemalja, s tendencijom stalnog širenja.

Zanimljiv je podatak da je u ukupnoj prodaji Jägermeistera u prošloj godini, unatoč značajnom rastu globalne popularnosti, matično njemačko tržište učestvovalo sa čak 20 posto odnosno 18,5 miliona boca. Dodatno, iznimno dinamičan rast prodaje zabilježile su zemlje istočne Evrope, pa su tako Rusija, Češka, Poljska te mlađa tržišta poput Ukrajine i Rumunije ostvarila čak dvoznamenkati porast. Situacija u drugim dijelovima svijeta dodatno podupire strategiju međunarodne ekspanzije, koju kompanija provodi već dugi niz godina.

“Uzbuđeni smo zbog rasta prodaje od preko 50 posto u Aziji te do 16 posto u Latinskoj Americi. Postigli smo, također, i velik napredak u stvaranju temelja za dugoročan rast u afričkim zemljama”, navodi Michael Volke, predsjednik izvršnog odbora Mast-Jägermeister SE.
Jägermeister je ostvario odlične rezultate i na tradicionalnijim tržištima kao što su Austrija, Nizozemska te skandinavske zemlje. Dvoznamenkasti rast prodaje u trgovinama u sklopu zračnih luka zaokružio je uspješnu prodajnu godinu i dodatno učvrstio globalnu poziciju Jägermeistera kao jednog od vodećih brendova u kategoriji premium alkoholnih pića.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here