FMCG

Četvrti FMCG Summit, koji će se održati 12. aprila u Hotelu Hills u Sarajevu, posjetit će mnogi istaknuti stručnjaci, a svakako se ističu dva eminentna key speakera Matthew Brown, retail futurolog Echochamber iz Velike Britanije i Jean-Jacques Vandenheede, specijalista i nekadašnji Senior Consultant (Nielsen) iz Belgije.

Matthew Brown je vlasnik londonske kreativne agencije Echochamber, koja od osnivanja 1999. godine, prati inovacije na svjetskim trgovačkim tržištima i evoluciju potrošačkih trendova. Redovan je keynote govornik na globalnim retail konferencijama, uključujući gostovanje na prošlogodišnjem prehrambenom sajmu Anuga 2017, održanom u Kelnu, također je bio govornik i na  četvrtom FMCG Summitu u Beogradu.

„Moj posao je da putujem po svijetu i promatram trgovački sektor. Za skoro 20 godina, posjetio sam sa svojom kamerom gradove i radnje širom svijeta kako bih analizirao i zabilježio iskustvo trgovaca. Dakle, moj posao je da prezentujem trendove na konferencijama i radionicama, da se konsultujem s klijentima u vezi sa specifičnim projektima i da organizujem maloprodajni safari u okviru kojeg vodim svoje klijente na ture po najboljim svjetskim trgovačkim gradovima. Stoga mi je veoma drago da sam 12. aprila u Sarajevu i da ćemo “iz prve ruke” razmijeniti znanje i iskustvo“, kazao je Matthew Brown.

Jean Jacques Vandenheede je bio viši analitičar maloprodajne industrije za AC Nielsen Evrope. U toj ulozi koristi sveobuhvatne resurse kompanije Nielsen na globalnoj razini, s posebnim naglaskom na Evropu kako bi se odredile promjene koje utječu na trgovinu maloprodajnim namirnicama. Nakon 41 godine s Nielsenom nastavio je biti strastven i znatiželjan u otkrivanju novih uglova i perspektive, tom fascinantnom kameleonu kojeg zovemo potrošačem.

„Na svakom tržištu postoje dobri trendovi i kompanije koje izvuku najbolje s tržišta, tako je i s bosanskohercegovačkim. Ono što je po meni najveći problem kod vas, kao i u regiji (čak i Evropi) jeste cijena. Sve aktivnosti okreću oko cijene kao najboljeg rješenja. Nazvao bih to bolešću svakog industrijskog okruženja, jer sve pokušavaju gledati sa stanovništva cijene. O tome ću detaljno govoriti na svom predavanju, rekao je Jean Jacques.

Treba napomenuti da će vlasnici prvih 30 kotizacija, na poklon dobiti knjigu dr. Darka VaselićaShopper Marketing uticaj na Category Management“. Autor je doktorirao na ovoj temi, koja pokazuje kako sinergija između ova dva koncepta unapređuje efektivnost, efikasnost i profitabilnost FMCG industrije. Ovim radom Vaselić je dao veliki doprinos u praksi iskoristivom znanju u oblasti FMCG industrije.

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here