U tvornicu e-motora i baterija vrijednu 158,2 miliona USD, Rimac će uložiti znanje i pet miliona eura, a dobiti 40 posto vlasništva. Dok su pogledi ljubitelja automobila bili upereni u Ženevu i novu električnu auto munju C Two, Mate. Rimac je sa svojim vodećim dioničarom u Aziji zaključio posao karijere. Rimac Automobili i Camel grupa ugovorili su da će do kraja ove godine izgraditi u Kini tvornicu električnih motora i baterija.

“Kina nam je važna, jer predstavlja najveće tržište na svijetu za električne automobile, autobuse, kamione i druga prijevozna sredstva, te bilježi najveći rast”, izjavio je Rimac. Zasad se, prema podacima CAAM-a, u Kini mjesečno proizvede 110 do 130 hiljada e-vozila, a tvornica motora i baterija, koju grade Rimac i Camel, za početak će imati godišnji kapacitet od 50 hiljada jedinica. Rimčeva tvornica gradi se u gradu Xiangyangu u centralnoj kineskoj pokrajini Hubei, koja se nalazi na jedinstvenoj poziciji. Udaljenost od nje do tri najvažnije privredne tačke, Pekinga, Šangaja i Hong Konga  podjednaka je i iznosi hiljadu kilometara.

Njegov kineski partner, Camel grupa, najveći je proizvođač baterija u Aziji. Camel je potkraj prošle godine u Rimac Automobile uložio 30 miliona eura, čime je postao drugi najveći dioničar. Nedugo nakon toga Rimac je objavio novi model C_Two, prvi komercijalno dostupan privatni automobil sa podrškom za autonomnu vožnju nivoa 4. C_Two prodaje se po cijeni od 1,7 miliona eura, a kako ih Rimac planira prodati 150, jasno je da cilja na prihod veći od četvrtine milijardi eura samo od prodaje novog modela.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here