Brand Juicy nastupio je po drugi put u Ujedinjenim Arapskim Emiratima na jednom od najvećih i najutjecajnijih prehrambenih sajmova “Gulfood”, koji se prostire na 100 000 metara kvadratnih, okuplja 5 000 izlagača iz cijelog svijeta te privlači više od 100 000 posjetitelja u Dubai World Trade Center.

Brand Juicy prisutan je na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata od 2015. godine, a dvije godine nakon ulaska na novo tržište prodaja Juicy sokova povećala se 3,5 puta.

«Izvoz je vrlo važna stavka u prodajnoj strategiji Stanić Beveragesa. Dvije godine intenzivno radimo na osnaživanju pozicije branda Juicy u MENA regiji te s ponosom mogu reći kako smo zaslužni i za općenito jačanje imidža hrvatskih kompanija u vidu vrhunske kvalitete proizvoda i visokog nivoa poslovne profesionalnosti. Kako bi određeni proizvod na novom tržištu postao brand, vrlo je važno brandirati i zemlju iz koje on dolazi, stoga je podrška državnih institucija I privrednih udruženja vrlo važna za uspješan plasman hrvatskih kompanija na Bliskom istoku», naglasio je Svjetlan Stanić, direktor i vlasnik Stanić Beverages Hrvatska pri povratku iz Dubaija u RH.

Juicy sokovi uvršteni su još prije dvije godine u ponudu nekih od najpoznatijih lanaca restorana i klubova u Dubaiju, među kojima se posebno izdvajaju Cipriani, Blue Marlin Ibiza, The Act, Roberto’s i Dubai Creek Golf & Yacht Club, a od nedavno Juicy je prisutan i u svjetski poznatom lancu restorana Novikov, zatim u Ritz Carltonu i hotelu Five Resorts and hotels, restoranima Catch Dubai, Maison rouge, Masti Dubai i Soho garden.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here