20. godina najbliži Vama – ovim sloganom zvanično je počela kampanja obilježavanja dvadesete godišnjice bh. kompanije Alma Ras. Prigodnim poklonima i mnogobrojnim iznenađenjima Alma Ras se zahvaljuje svojim vjernim kupcima koji su pratili njihove korake i bili dio njihove uspješne priče.

Jedinstvena linija, simbolično nazvana jubilarna, samo je jedan od poklona kreativnog tima ove respektabilne kompanije. Motiv i inspiracija bila je ruža, kraljica cvijeća, simbol ljubavi i romantike, zrelosti i uspjeha. Podjednako voljena na svim stranama svijeta, baš kao i žena.

Upravo, dvije decenije uspješnog poslovanja bio je povod da ova kompanija na jednom mjestu okupi svoje uposlenike, poslovne partnere i mnogobrojne poznate ličnosti. Više od 1.000 prisutnih na jednom mjestu uživali su u posebnom programu i ugodnoj atmosferi. Među zvanicama, zaštitno lice jubilarne linije, Sarah Čerkez, graciozno je nosila elegantnu haljinu ovog uspješnog bh. brenda, posebno kreiranu samo za ovu priliku.

Uspješno poslovanje proizilazi prvenstveno iz zadovoljstva radnika. “Zajedničkim zalaganjem i timskim djelovanjem svih uposlenih zadovoljavamo potrebe naših kupaca i na taj način uspješno poslujemo već punih 20. godina“, poručili su iz menadžmenta ove kompanije, te dodali da im je vizija biti moderan i inovativan lider u tekstilnoj industriji.

Činjenice koje možda niste znali o Alma Ras kompaniji:

  • Tri brenda: Alma Ras, Manners i AR Family
  • 20.000.000.000 komada gotovih proizvoda – godišnji kapacitet
  • 1.092 radnika
  • 20 maloprodajnih butika
IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here