Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak iz Visokog je povodom 8. marta, Dana žena priredila u Sarajevo City Center-u (SCC) druženje pod motom “Vispak poklanja damama”, u okviru kojeg su svi zajedno degustirali poslastice iz programa Laganini i palačinke sa Stampi kremom.

Vispakove poslastice pripremali su profesionalci iz Udruženja BH. kuhari, a šarmantni promoteri su ih darovali “Tako lako” supama sa čestitkom povodom ovog međunarodnog praznika.

„Vispak je ove godine odlučio sve pripadnice ljepšeg spola i njihove partnere počastiti specijalitetima iz naše proizvodnje jer želimo da im ovaj dan ostane u posebno slatkom sjećanju. Za ovu priliku angažirali smo kuhare profesionalce iz Udruženja bh. kuhari koji prave vrhunske slastice, a naš kremni namaz Stampi i pudinzi Laganini su u fokusu ovogodišnje osmomartovske priče. Svi oni koji su namjeravali napraviti pauzu od shoppinga rado su se odazvali našem pozivu i degustirali su ove izvrsne deserte. Za naše posjetitelje pripremili smo i darove iz programa ‘Tako lako’ sa čestitkom povodom ovog međunarodnog praznika“, kazala je Lejla Šuman brand menadžerica Vispaka za kafu i slatki program.

Stampi krem je jedan od najstarijih brandova Vispaka koji svojim ukusom i prirodnim sastojcima mami već nekoliko generacija. Zanimljivo je da je Stampi upravo od strane Udruženja BH. kuhara proglašen svojevremeno kao namirnica koja se nalazi u vrhu piramide zdrave ishrane i kao takva preporučena djeci. Laganini je brand nastao prije nepunih 5 godina u namjeri da se objednini Vispakov praškasti program. Radi se o pudinzima, šlag kremama, šlag pjenama, sladoledima, prašku za pecivo, vanillin šećeru, kao i ostalim praškastim proizvodima. Lagani brand je simpatičnog naziva, dobro poznatog svima nama na ovim prostorima koji simbolizira jednostavno, brzo i lagano spremanje omiljenih poslastica sa manje kalorija, a više užitka. Tako lako je najnoviji Vispakov brand nastao prije dvije godine. Ova instant supa našla je svoje mjesto upravo kao rješenje za brz način života ukazujući na vrijednosti topline doma i ukusnog obroka kojih se nikako ne želimo odreći, bez obzira na mjesto i vrijeme.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here