Ove godine kompanija 13jul-Plantaže proslavlja veliki jubilej, 55 godina postojanja, i u tu čast vinskoj publici predstavila je novu etiketa vina Epoha.

Novo moćno crveno vino, kako i slogan kaže – predstavlja “Trag u vremenu”. Simbolično, Epoha obilježava značajan period u kome Plantaže rastu i razvijaju se uspješno na vinskoj sceni, diktirajući trendove na ovim prostorima, istovremeno prateći i parirajući vodećim svjetskim brendovima.

Vino Epoha predstavlja premium mješavinu sorti Cabernet Sauvignon i Merlot, u odnosu 65 posto (Cabernet) i 35 posto (Merlot). Grožđe za proizvodnju bere se na mikrolokalitetu Šipčanik, najboljem za gajenje ovih sorti u Crnoj Gori. Godina 2012., kada je rađeno ovo vino, bila je godina zlatne berbe kada je riječ o kvalitetu sorti Cabernet i Merlot. Pune četiri godne pažljivo je praćeno sazrijevanje Epohe u bačvama od najboljeg francuskog hrasta, a zatim i još godinu dana, u flašama, u idealnim uslovima Plantažinih vinskih riznica.

Rubin crvena boja karakteristična je i za ovaj blend crvenih, svjetski poznatih sorti, čiji duboki korijeni su desetinama godina čvrsto vezani za crnogorsko Ćemovsko polje. Epoha odiše višeslojnim, bogatim, dominantno džemastim aromama crnog i plavog voća, protkanim začinskim tonovima slatkog korjena, uz nagovještaj crne čokolade i kafe u završnici. Ukus Epohe je elegantan, kompleksan, pun mekanih tanina, zaokružen prijatnim kiselinama. Bogati tonovi zrelog voća, šljive i kupine, uz prefinjene tonove čokolade i kafe, čine ovo vino pravom gastonomskom delicijom. Idealno je za slaganje sa jelima od plemenitih riba iz Skadarskog jezera i/ili Jadranskog mora, kao i specijalitetima od crvenih mesa. Epohu karakteriše veliki potencijal za odležavanje, pa starenjem u flaši dodatno razvija svoj kvalitet, karakter i autentičnost.

Kompanija 13jul-Plantaže je i ovom etiketom dokazala da u kontinuitetu kreira vina koja čuvaju i potvrđuju jedinstven i prepoznatljiv ukus i stil vina crnogorskog podneblja u kojima će i u godinama koje dolaze uživati ljubitelji na svim meridijanima.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here