Hoše komerc d.o.o. Sarajevo, jedan od najstarijih trgovačkih lanaca u Bosni i Hercegovini, uspješno je poslovao u protekloj 2017. godini sa realiziranim neto prihodom većim od 65 miliona KM. Usporedbe radi, prošle godine ukupan prihod je bio veći od 64 miliona KM. Zabilježeno je blago povećanje realizacije u odnosu na 2016. sa stabilnim poslovanjem sva tri poslovna segmenta kompanije, maloprodaje, proizvodnje i veleprodaje.

Rast prihoda zabilježen je i kod brendova Bony, Merka, i Naše mlijeko, kao i u distribuciji brenda Meggle, čime je Hoše komerc nastavio razvijati vlastitu proizvodnju, tržišne kapacitete i promovirati domaću privredu.

“Ispunili smo naše ciljeve, postigli smo sada već dugoročnu stabilnost, i kontinuitet u razvoju. Na to su najviše uticale mjere koje smo najavili početkom prošle godine, a koje su bile usmjerene na podizanje nivoa kvaliteta usluge, educiranje uposlenih, standardizaciju, te inovacija kao što su program odjela Delikates i gotovih jela, i sl”, izjavio je Izet Bozalija direktor kompanije Hoše komerc.

Kao kompanija kojoj je stalo do razvoja domaće proizvodnje, Hoše komerc je i prošle godine preuzeo jednu od uloga najsnažnijeg promotora u kampanji “Kupujmo domaće”, uloživši napore da domaći kvalitetni brandovi na jedan inovativan način kroz “Hoše BH. korpu” dobiju dodatne pozicije i posebne uvjete u Hoše marketima. Da se radi o izuzetno uspješnom projektu govori podatak da su kod pojedinih domaćih proizvoda koji su bili pozicionirani u “BH. korpi” zabilježena povećanja indeksa prodaje i do 100 posto.

Prva trgovina otvorena je davne 1979. godine kao dio porodičnog biznisa, deset godina kasnije 1989. osnovana je firma Hoše komerc d.o.o. u Sarajevu. Osnovna djelatnost je trgovina na malo i veliko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, zatim, slastičarstvo, pržionica kafe, kao i distribucija proizvoda.

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here