Kompanija Beko, vodeći brend u Evropi u oblasti bijele tehnike, najavila je produžetak sponzorstva FK Barselona, kao i niz uzbudljivih zajedničkih inicijativa u okviru proširene saradnje za predstojeće tri sportske sezone.

Kako je najavljeno na zajedničkoj konferenciji za novinare na stadionu Camp Nou, kompanija Beko novim ugovorom postaje glavni partner i dobija titulu zvaničnog trening partnera FK Barselona, istovremeno ostajući prvi izbor ovog kluba kada je riječ o bijeloj tehnici.

“Kompaniju Beko i FK Barselona povezuje tradicionalna posvećenost unapređivanju standarda i inventivnost. Vjerujemo da sport ima nevjerovatnu moć da zbliži ljude kroz zajedničke vrijednosti, timski duh i izazove da svakim danom postanemo što bolji. Stoga smo veoma ponosni što je jedan od najvećih svjetskih klubova naš partner na putu daljeg razvoja u godinama pred nama”, istakao je Ali Y. Koç, potprijedsednik Koç Holdinga, najvećeg konglomerata u Turskoj i matične kompanije brenda Beko.

Saradnja dva velika brenda, vođena zajedničkom vizijom, rezultirala je i pokretanjem globalne inicijative Beka „Jedi kao šampion“, koja ima za cilj da pomogne u riješavanju problema gojaznosti djece, ističući značaj zdrave ishrane i bavljenja sportom.

Ovogodišnji globalni ambasador inicijative „Jedi kao šampion“ je fudbalska zvijezda Gerard Piqué: “Veoma sam uzbuđen što ću biti ambasador ovako značajne i velike kampanje. Budući da sam počeo da se takmičim veoma rano, naučio sam da cijenim značaj zdrave ishrane, a danas čak i više jer sam roditelj. Gojaznost kod djece danas je zabrinjavajuća, zato sam ponosan što ću sa kompanijom Beko i svojim klubom doprinijeti riješavanju ovog globalnog problema“, istakao je Piqué.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here