Ovogodišnji Međunarodni sajam namještaja i interijera IMM Cologne 2018. u Kelnu, jedan od najznačajnijih sajmova te vrste u svijetu – mjesto je na kojem možete steći cjelovit dojam o onome šta svijet u ovom trenutku nudi. Da u segmentu proizvodnje namještaja stojimo rame uz rame sa velikim svjetskim brandovima potvrđuju i nagrade koje na ovom sajmu dobijamo posljednjih nekoliko godina, ali i sve veći interes znalaca i ljubitelja sofisticiranih izvedbi posebno lijepih i funkcionalnih stolica, stolova, ili komoda. Posebno je značajna činjenica da je upravo kreativnost domaćih dizajnera otvorila oči svjetske javnosti za bh. namještaj. Imena poput Saliha Teskeredžića, Ade Avdagića, Nataše Perković, Jasne Brkić danas su poznata u svijetu.

U drvoprerađivačkom sektoru imamo sve predispozicije za razvoj vlastitih brendova, a nekoliko firmi koje su već u prvim godinama izlaganja u Kelnu utrle put osvajanjem međunarodnih nagrada za dizajn –  ponudile su formulu uspjeha koja je poslužila kao pozitivan impuls i drugima. Vidjeti u Kelnu, Stockholmu ili New Yorku bosanskohercegovački namještaj brendova MS&WOOD, Artisan, Zanat, Gazda, Petroprojekt i dr., danas više nije kuriozitet.

MS&WOOD je posebno vezan za IMM Cologne sajam jer je prestižni žiri IMM-a ovu kompaniju čak četiri puta nagradio u samo 12 mjeseci pretprošle i prošle godine, kada su kolekcije Primum i Elle ponijele laskave titule Iconic Awards –  Interior Inovation Winner  najbolje dizajniranih i proizvedenih komada namještaja među hiljadama konkurenata iz cijelog svijeta.

Nagrada Winner u kategoriji Excellent Product Design Furniture dodijeljena je dizajneru Adi Avdagiću za komodu iz kolekcije Primum, dok je nagrada Honorable Mention pripala dizajnerici Nataši Perković za stolicu iz kolekcije Elle.

”IMM u Kelnu je pravo mjesto da vidite i budete viđeni, odmjerite snage, usporedite se sa najboljima na svijetu. Veoma nam je drago da se vraćamo sa ovogodišnjeg IMM-a uvjereni da smo sa našim rješenjima, kvalitetom i znanjem u samom vrhu industrije inovativnog namještaja u globalnoj ponudi”, rekao je Muhamed Pilav, direktor kompanije MS&Wood.

Pa ipak, osim bh. dizajna, koji je zaslužan za vrtoglavi uspon našeg high-end namještaja od punog drveta, ono što BiH čini izuzetno privlačnim partnerom u međunarodnoj razmjeni, jeste činjenica da se ovdje može naći namještaj i svih drugih kategorija, za različite grupe ciljnih kupaca. Ova fleksibilnost naša je komparativna prednost i šansa za dalji razvoj.

PREKOMaja Hadžić
IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here