CNBC.com
New York Times objavio je zaradu koja je prevazišla očekivanja, dajući akcionarima iznenađujuće visok profit.

Akcije Timesa su se smanjile za 10 posto, vrijedne preko 24 dolara po akciji, nivo koji nije zabilježen od 2007. godine. Tradicionalne medijske organizacije, čak i one koje nude digitalne proizvode, imaju tendenciju da ostanu žive.

Štampanje kao pouzdan izvor prihoda od oglašavanja postaje manje profitabilno. U septembru Wall Street Journal objavio je da će prestati objavljivati ​​štampana izdanja za Aziju i Evropu. U prethodnom kvartalu, prihodi od Times print poslovnog sektora su opali za 8,4 posto.

S druge strane, prihodi od digitalnih medija, porasli su za 8,5 posto u istom kvartalu. Timesov uspjeh je rezultat rastuće digitalne pretplate, što se znatno povećalo od perioda kada je Donald Trump preuzeo vlast. 

U posljednjem kvartalu, Times je dobio 157.000 digitalnih pretplatnika, što je dovelo do registracije štampe i dobiti od digitalnog izdanja u vrijednosti od milijardu dolara za 2017. Prihodi od pretplate sada čini 60 posto ukupnih prihoda. 

To je dramatičan pomak u industriji koja se tradicionalno oslanja na oglašavanje. Sada Facebook i Google sve više transformišu načine na kojima oglašavanje funkcioniše i konkuriše tradicionalnim maloprodajnim digitalnim dolarskim objektima.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here