Najznačajnija turistička manifestacija u Srbiji, ali i ovom dijelu Evrope – Međunarodni beogradski sajam turizma, ove godine obilježava značajan jubilej – svoje 40. izdanje. Od 22. do 25. februara brojni izlagači promovisat će najnovije trendove i dešavanja u turističkoj industriji kako u Srbiji, tako i svijetu.

Ovaj moderan evropski komercijalni sajam odavno je postao zaštitni znak Beogradskog sajma, mjesto koje svake godine posjeti više od 75 hiljada posjetilaca.

Pod sloganom „Odmor te čeka!“, na Sajmu turizma i ove godine će se predstaviti najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, avio kompanije i međunarodni turoperatori, koji će posjetiocima ponuditi najraznovrsnije aranžmane za predstojeću turističku sezonu. Jedan od najatraktivnijih segmenata tradicionalno su „first minute“ ponude i ostala putovanja na koja se odnose ekskluzivne sajamske pogodnosti i popusti.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Grčka, vječita inspiracija za putnike i omiljena ljetnja destinacija turista koji dolaze iz Srbije. Reprezentativni turistički centri, regije i gradovi, kao i autentičan kontinentalni i ostrvski dio, prelijepe plaže, čisto i toplo more, dovoljna su referenca da posjetioci Sajma turizma i ove godine tokom manifestacije istraže agencijsku ponudu i mogućnosti za ljetovanje u Grčkoj.

Destinacije i znamenitosti Srbije na Sajmu će biti predstavljene kroz kapacitete hotela i odmarališta, uz preporuke za različite sadržaje – miran porodični odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport i rekreaciju.

Sajma turizma kontinuirano nastoji da unaprijedi komercijalni aspekt manifestacije, tako da je usmjeren i na jačanje poslovne posjete i unapređenje kontakata između izlagača i poslovnih posjetilaca iz svih dijelova svijeta.

Organizovanjem jedne od najuspješnijih manifestacija u Srbiji i regionu, Beogradski sajam objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede, jer se uz Sajam turizma istovremeno odvijaju još tri srodne manifestacije: 9. Međunarodni sajam vina, 14. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HoReCa i 14. Sajam suvenira „Posetite Srbiju“.

Događaj kojim počinje vinska sezona – BEOWINE, trajat će dan kraće od Sajma turizma, od 22. do 24. februara, u proširenom izlagačkom prostoru u halama 3 i 3A, a obilježit će ga sasvim novi koncept i značajan broj novih učesnika i poslovnih posjetilaca.

Izuzetan multimedijalni prateći program na atraktivan način će promovisati brojne festivale, manifestacije i važne događaje, a prezentacije, promocije i degustacije, uz kosmopolitski duh i prisustvo velikog broja nacija, Sajam čine podjednako privlačnim za poslovne posjetioce ali i najširu publiku.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here