fena

Potpisan je ugovor o završetku radova na putnoj dionici dugoj 1.900 metara, Kladanj-Podpaklenik, sa planinskim prijevojem Karaula, na Magistralnoj cesti M-18. Ujedno je potpisan ugovor o nadzoru nad radovima.

U sjedištu Javnog preduzeća Ceste Federacije BiH u Sarajevu, dva ugovora postignuta su između tog preduzeća i kompanija najboljih ponuđača. Prvi je potpisan sa konzorcijem u sastavu Euro-Asfalt Sarajevo i Građevinskim preduzećem ŽGP Sarajevo, a drugi sa konzorcijem u sastavu Trasa Sarajevo i DESIGN&QC Sarajevo.

Direktor preduzeća Ceste Federacije BiH Ljubo Pravdić nakon potpisivanja je izjavio da je ovo treći ugovor u sedam dana, potpisan u Programu modernizacije cesta, te najavio nastavak aktivnosti i mnoge tendere. Izrazio je nadu da će za godinu dana biti završeno sve što je predviđeno za modernizaciju prijevoja Karaula.

Direktor Euro-Asfalta Sarajevo Enver Ajanović najavio je za kraj februara početak glavnih radova definiranih ugovorom koji je potpisan danas, a okončanje možda i prije zacrtanog roka od jedne godine, mada je projekat zahtjevan. Ugovor će kompaniji osigurati kontinuitet kako bi mogla angažirati sve kapacitete i završiti posao na vrijeme.

Današnji ugovori potpisani su u realizaciji treće faze radova na poddionici Kladanj-Podpaklenik na cestovnom pravcu M-18 Šićki Brod – Semizovac, izgrađenom prije 45 godina. Ta poddionica, sa planinskim prijevojem Karaula, u zimskim uvjetima je vrlo zahtjevna za vožnju zbog poledice i snijega.

U prvoj fazi su izgrađeni mostovi M11 (L=140 m) i trasa ispred i iza tunela (L=1.195 m). Ukupna dužina ove faze, zajedno sa tunelom, iznosi 2.055 m. Radovi su završeni 2014. godine, a izvođač je bio Hering, Široki Brijeg.

U drugoj fazi su izgrađeni tunel Karaula (L=902 M) i trasa ispred i iza tunela (L=1.195 m). Ukupna dužina ove faze, zajedno sa tunelom je 2.055 m. Radovi su završeni septembra 2016., a izvođač je bio Strabag AG, Austrija.

IZVORfena
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here