Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic, za McCann agencije u Hrvatskoj, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Albaniji, Srbiji i Crnoj Gori

Vladimir Dimovski kao CEO McCann Adriatic, pored McCann agencija u Hrvatskoj, Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Albaniji, preuzima vođenje agencija u Beogradu i Podgorici. Vladimir je dio McCann tima više od 15 godina, njegov posvećen i odgovoran odnos doprinio je tome da McCann agencije u regionu budu prepoznate od klijenata kao pouzdan partner u kreiranju komunikacije, a od strane stručne javnosti kao vodeće agencije na tržištima. Svojim strateškim razmišljanjem, matematičkim i kreativnim sagledavanjem i razumijevanjem poslovnog okruženja i poznavanjem potreba tržišta Vladimir će zajednom sa timom agencije McCann Beograd raditi na daljem razvoju komunikacije McCann klijenata.

“Dio sam McCann sistema više od 15 godina, sa njegovim razvojem sam se i sam razvijao, i na tom putu upoznao cijeli proces kreativne industrije. Danas poslujemo na dva regiona, a ja sada imam odgovornost i privilegiju da budem na čelu jednog od njih. Naše agencije u okviru Adriatic regiona su i do sada pojedinačno bilježile izuzetne rezultate i svaka na svom tržištu predstavlja lidera tako da ćemo u tom smijeru i nastaviti, da kao integrisani komunikacijski sistem, pod jednim krovom pružamo efikasnost, kvalitet i kreativnost svojim klijentima, zaposlenima i saradnicima” rekao je Dimovski.

Olivera Perković, dosadašnja direktorica agencije McCann Beograd, unaprijeđena je na poziciju zamjenice izvršnog direktora I&F McCann Grupe i kao Chief Strategy Officer biće zadužena za definisanje korporativne strategije. Oliveri je povjeren zadatak nastavka integracije McCann agencija na tržištima južne i sjeverne Evrope, razvoja usluga, razmjene ljudi i znanja, kao i formiranje specijalizovanih timova za više tržišta. Njeno znanje i iskustvo, zajedno sa agencijskim timovima, biće usmjereni daljem strateškom razvoju agencija. Na novoj poziciji Olivera Perković biće zadužena za spajanje iskustava i usluga agencija, sa ciljem da na strateški i inovativan način odgovore na potrebe bogatog portfolija klijenata i njihovih brendova na tržištima na kojima postoje, a kroz dalju integraciju ekspertize Sjevera u domenu brendinga, dizajna, održivog razvoja, i Juga u domenu kreativnog proizvoda i strategije.

“Integracijom sjevera i juga imamo jedinstvenu priliku da razvijemo dalje našu komparativnu prednost kao sveobuhvatni sistem koji našim klijentima u najrazličitijim industrijama može ponuditi visok nivo ekspertize u domenu brend strategije, bogatog kreativnog proizvoda kao i vrhunskog dizajna. Sa bogatstvom različitih znanja i iskustava, u sinergiji više kultura i iskustva sa raznolikih tržišta, radujem se prilici da formiramo distinktivan pristup kad je u pitanju naša postojeća ponuda i kreiramo nove koje će našim klijentima pružiti dodatnu vrijednost i benefit, a našim ljudima dalje profesionalno usavršavanje i jedan novi kvalitet”, rekla je Olivera.

Povodom novih uloga Olivere i Vladimira u okviru I&F McCann Grupe, Srđan Šaper izjavio je sljedeće: “Smjelo iščekujemo izazove na dinamičnim tržištima na kojima poslujemo, odgovorni, posvećeni i znatiželjni da otkrivamo potrebe potrošača sa ciljem da, kao i do sada, svakoga dana gradimo snažne odnose sa svim našim partnerima. Razmjenom znanja, iskustva, ljudi, sinergijom timova, razvojem usluga pružićemo našim partnerima ujednačenu, podjednako kvalitetnu uslugu bez obrzira da li svoj brend komuniciraju na jugu ili sjeveru Evrope.”

I&F McCann Grupa posluje u 12 zemalja južne i sjeverne Evrope.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here