fena

Osim “Self-Check-in” sistema na aerodromima, nedavno su bečki hoteli napravili mjesto i za pametne robote koji odgovaraju gostima na pitanja ili obavljaju prijem gostiju.

U koje vrijeme je doručak? Do kada se mora napustiti soba? Ta i slična pitanja gosti mogu izgovoriti i ubrzo dobiti odgovore.

Hotel “Zeitgeist” kod bečke glavne željezničke stanice već ima u upotrebi digitalnog portira po imenu “Gustaffo”. Hotel testira virtualnog asistenta kao dodatnu ponudu, od decembra 2017. godine. “Gustaffo” nudi gostima sve informacije u vezi s hotelom, a postavljena pitanja može i da analizira. Tako vlasnici hotela mogu saznati šta gosti najčešće pitaju. Iza svega stoji digitalni sistem “Alexa”.

Bečko startup preduzeće “Gustaffo” prenosi digitalne hotelske usluge na pametne telefone. Radi se o internet stranici koja izgleda kao aplikacija. “Gustaffo” nudi informacije o hotelu na različitim jezicima. Putem internet stranice može se pozvati i sobna posluga, naručiti taksi ili rezervirati restoran.

“Hotelijeri smatraju da će ta novost u hotelima svakako biti sve više u upotrebi, ali da neće zamijeniti zaposlene. Mnogi gosti žele da im se neko obrati, dok drugi vole da sve obave sami putem interneta”,  saopćilo je Predstavništvo Grada Beča Eurocomm – PR Sarajevo.

IZVORfena
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here