Hoše komerc d.o.o. počeo je sa plasmanom na tržište novih redizajniranih pakovanja svog poznatog branda Bony. Redizajniran je kompletan slatki i slani program, tj. ambalaža svih 50 proizvoda kao što su kiki-riki, lješnjak, košpice, badem, kakao, kokos, grožđice, zatim začini, riža, palenta, suncokret i kukuruz kokičar.

“Pakeraj kao potpuno novi odjel proizvodnje u Hoše komercu smo pokrenuli još 1999. a Bony je plasiran na tržište iste te godine kada i našu kafu Merka. Brand Bony je nastao kao odgovor na jako tešku situaciju u kojoj se tada našla cijela domaća prehrambena industrija koja je bila pod velikim pritiskom uvoznih proizvoda. Kao domaći brand Bony je vrlo brzo stekao povjerenje potrošača. Krenulo se sa nekoliko artikala da bi danas Bony narastao u jednu od najbolje pozicioniranih domaćih linija proizvoda poznatih kao ‘pakeraj praškastih i zrnastih proizvoda’. Projekat redizajna smo uspješno okončali i drago nam je da smo našu emociju druženja, te kuhanja i topline porodičnog ambijenta u cjelosti prenijeli na nova pakovanja”, navode iz kompanije Hoše komerc.

Novi dizajn branda Bony na prepoznatljiv način još više naglašava privrženost konceptu domaće, zdrave i ukusne ishrane, njegujući tradiciju kuhanja na ovim prostorima. Projekat je realizirao dizajner Kemal Bećirević i njegov Studio MRAK iz Sarajeva. Sam dizajn je zadržao prepoznatljivost brenda BONY uz dodane elemente domaćih etno motiva.

 

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here