Amazon.com

Švicarski prehrambeni div Nestle dogovorio je prodaju svog američkog poslovanja sa slatkišima talijanskom Ferreru za 2,8 milijarde dolara, čime je izvršni direktor Nestlea Mark Schneider poduzeo svoju prvu veliku prodaju i učinio mali korak na putu prema proizvodnji zdravije hrane.

Nestle, najveći svjetski proizvođač pakirane hrane, kao razlog za tu prodaju naveo je slabu tržišnu poziciju u SAD-u, gdje zaostaje za Hersheyom, Marsom i Lindtom.

Za Ferrero, kompaniju u porodičnom vlasništvu, taj potez je, pak, prilika da brzo ojača svoje pozicije na tom ključnom tržištu, na kojem je u protekloj godini već poduzeo dvije akvizicije.

Nestle, koji je započeo svoje poslovanje dalekih 1880-tih godina prodajom mliječnih čokolada, time prati promjene potrošačkih navika od loše i slatke hrane prema “zdravlju i wellnessu”. Ta kompanija još ističe da i dalje ostaje prisutna na američkom tržištu sa ostalim svojim poslovanjem.

Po podacima Euromonitora, tržište SAD-a predstavlja gotovo 19 posto globalnog tržišta čokolade, vrijednog godišnje 102,3 milijarde dolara u maloprodaji. Vrijednost tog tržišta podupire potražnja ljudi za sve skupljim čokoladama, jer prodane količine padaju zbog popularnosti alternativnih proizvoda.

IZVORseebiz
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here