Euro Roal, kompanija kćerka Hifa Oil, ostvarila je u 2017. godini promet veći od 24 miliona KM, što čini povećanje od 55 posto u odnosu na 2016. godinu. Razlog za ovo enormno povećanje prihoda je ulazak u prošlu godinu sa novim prodajnim asortimanom PVC LB.Profila, Polikarbonata i Plexiglasa, kao i povećanim plasmanom Aluminijskih i Inox Profila, navodi se u saopćenju za javnost Euro Roala.

“U 2017. godini smo se okrenuli prema industrijskim potrošačima, najviše u Inox i Aluminijskom asortimanu. Ta promjena nam je donijela nove klijente ali i novi seriozitet u oblasti kojom se bavimo. Uz našu raniju orijentaciju prema građevinskim –konstrukcionim Profilima, odnosno proizvođačima u građevinskom sektoru, koju smo dodatno unaprijedili, i ovaj put smo uspjeli ponuditi novu vrijednost koju je tržište prepoznalo”, kazao je Admir Djedović direktor Euro Roala.

Kompanija iz godine u godinu od njenog osnivanja 2011. bilježi samo pozitivne trendove povećanja prometa. Tako je Euro Roal i u 2016. godini ostvario povećanje prometa za 45% u odnosu na 2015. Osim akvizicija kao što je bila početkom prošle godine kada je Hifa Oil kupila njemačkog proizvođača sa tradicijom dugom 50 godina LB.Profile GmbH, tu su još i otvaranje skladišta u Hadžićima kod Sarajeva 2012. godiine, zatim otvaranje velikog lagera u Cazinu 2013. godine, kao i zastupništva i strateška partnerstva sa evropskim i svjetskim brandovima.

Direktor Djedović dodaje kako se radi o mladom timu koji nastoji biti inovativan, pratiti “signale” tržišta, na osnovu toga kreirati politiku prodaje na terenu, a onda i biti u stanju brzo reagirati sa ciljem da se bude korak ispred ostalih.

Euro Roal je vodeći distributer Aluminijskih , PVC LB. Profila, materijala od Inoxa, polikarbonata i pleksiglasa, a nedavno je dobio i zastupništvo za Bosnu i Hercegovinu Maco Okova za PVC stolariju.

Plan za 2018. je zadržati lidersku poziciju u distribuciji Aluminija i Inoxa, razvijati nove projekte prodaje asortimana PVC stolarije, LB.Profila, Polikarbonata i Plexiglasa na domaćem tržištu, te ulazak na tržišta Balkana sa vlastitim lagerima. Za sada je Euro Roal sa svojim asortimanom prisutan na tržištima Srbije i Kosova, sa namjerom da se uđe na tržišta i drugih zemalja regije Jugoistočne Evrope, navodi se u saopćenju za javnost ove kompanije.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here