fena

Na gradilištu Koridora 5-C kod Zenice  građevinari kompanije Euro-Asfalt Sarajevo, u saradnji sa ekipom rudara Rudnika Kakanj, izvršili su proboj teške dionice u Tunelu Ričice.

Radi se o objektu koji se gradi u veoma teškim geološkim uslovima i koji predstavlja  izuzetno važan segment u izgradnji putne infrastrukture kompletnog Koridora 5-C. Dužina desne tunelske cijevi je 628 metara, sa podzemnim iskopom od 538 metara, dok je dužina druge tunelske cijevi 614 metara sa podzemnim iskopom od 555 metara.

Da bi se stekla prava slika o tome šta je urađeno na ovom projektu, i ovoj građevinski teškoj poddionici, treba istaknuti da je kod probijanja tunela do sada iskopano oko 95.000 metara kubnih sitne stijenske mase, zatim ugrađeno 15.000 metara kubnih različitih vrsta betona, 360 tona armatura, 280 tona čeličnih lukova i više od 10.000 specijalnih ankera.

“Kažu da je težnja ljudi tražiti svjetlo na kraju tunela. Mi kažemo ako nema tunela, onda ne možemo tražiti ni svjetlo. Danas, evo imamo još jedan tunel i svjetlo na njegovom kraju. Hvala svima koji su na bilo koji način pomogli da ovo napravimo, posebno lokalnoj zajednici na strpljenju i saradnji”, kazao je voditelj projekta na ovoj poddionici Drago Franc. 

Ističući da se radi o jednom od najtežih objekata koji se gradi na Koridoru 5-C, s obzirom na geologiju područja i uslove u kojima se mora raditi, Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH, pohvalio je napore izvođača da  ostane u svim rokovima i sve poteškoće se riješe u radnom procesu.

“Ovo je veliki uspjeh izvođača radova i ovu godinu evo završavamo sa značajnim rezultatima u gradnji. Za narednu godinu imamo nove planove i mišljenja sam da ćemo sve izvršiti u datim rokovima s obzirom na to da imamo obezbjeđena značajna sredstva za radove na nekoliko dionica”, istaknuo je nakon proboja Tunela Ričice Terzić.

 

IZVORfena
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here