Članovi Uprave Grupe Podravka u posjeti su Bosni i Hercegovini te je, u okviru radnog dijela posjete, jučer organizirana sjednica Uprave u Sarajevu. Značaj bosansko-hercegovačkog tržišta za grupu je istaknut i ovoga puta, a osim analitičkog osvrta na poslovanje tokom prethodnog perioda, naglasak je bio na definiranju strategije razvoja za naredni period.

”Tržište Bosne i Hercegovine je za Podravka grupu, poslije hrvatskog i slovenskog tržišta, najznačajnije i najveće. Na nivou cijele grupe, Podravka na tržištu BiH ostvaruje više od 120 miliona maraka prihoda. Danas analiziramo razdoblje koje je iza nas, ali i definiramo  strateške smjernice za narednih pet godina gdje nam je cilj i dalje očuvati tržišne pozicije naših glavnih brendova. Namjera nam je Podravka grupi – prehrambenoj i farmaceutskoj diviziji pronaći prilike gdje možemo rasti u narednih pet godina kako bi naši brendovi postali još značajniji i još uspješniji”, istaknuo je predsjednik Uprave Marin Pucar.

Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravka grupe

Na tržištu BiH, Grupa Podravka je prisutna i u farmaceutskoj industriji kroz Farmavitu, odnosno Belupo koji je vlasnik Farmavite.

”Transferom tehnologije i znanja koje Belupo posjeduje u proizvodnji lijekova, mi smo u ovih deset godina značajno povećali broj lijekova koje proizvodimo u Sarajevu i to je, rekao bih, primjer i put kojim trebamo ići u narednom periodu te želimo isti model iskoristiti i u prehrambenoj diviziji. Prihodi u narednih pet godina su planirani sa dvocifrenim rastom, a udvostručili smo i broj zaposlenih u Farmaviti. Interes tržišta i zemlje gdje je prisutna Grupa Podravka, odnosno Belupo je da se poveća broj zaposlenih, ali i proizvodnja jer je Farmavita do ulaska Belupa bila dominantno veleprodajno poduzeće”, kazao je Pucar.

Grupa Podravka je regionalni tržišni lider u segmentu prehrambene industrije, a Podravkin tim u Bosni i Hercegovini kontinuirano stoji na raspolaganju svojim partnerima u cilju postizanja zadovoljstva potrošača i stvaranju partnerskih odnosa na obostrano zadovoljstvo.

Milan Šarlija, direktor Podravke BiH i Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke

Podravka u Bosni i Hercegovini angažirana je na polju društveno odgovornog djelovanja i trajno opredijeljena na unapređenje kvalitete života, društva i okoliša u kojima djeluje, te odgovorno ulaže u obrazovanje, održivi razvoj, kulturu i umjetnost. Danas je Podravka u Bosni i Hercegovini, po broju zaposlenih, među najbrojnijim Podravkinim društvima, a njezini zaposlenici uvelike su zaslužni za uspješnu prodaju široke palete Podravkinih proizvoda na bh. tržištu te dobru saradnju sa svim lokalnim partnerima”, rekao je direktor Podravke BiH Milan Šarlija.

Grupa Podravka u prvih devet mjeseci 2017. ostvarila je gotovo tri milijarde hrvatskih kuna prihoda (gotovo osam stotina konvertibilnih maraka) od prodaje te je zabilježila rast prihoda u regiji Zapadne Evrope i prekookeanskih zemalja u iznosu od 6,5 posto te regiji Istočne Evrope u iznosu od 7,5 posto.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here