Front Slobode

Šljiva iz BiH postat će prvi zaštićeni bh. brend na njemačkom i tržištu EU, koji će imati i svoj prepoznatljiv logotip. Ideja je potekla od kupaca naše šljive u Njemačkoj, a o velikom potencijalu šljivarstva u našoj zemlji govori i činjenica da smo tokom sezone berbe, ove godine izvozili čak 15 šlepera šljive dnevno.

U realizaciju ove ideje krenulo je sedam firmi koje se bave izvozom šljive, a pokrivaju više od 90 posto ukupnog bh. izvoza ovog proizvoda. Firme koje dolaze iz oba entiteta i Brčko distrikta osnovale su Marketinšku asocijaciju BiH šljive, a ona će biti nosilac registracije loga i zaštitnog brenda bh. šljive na tržištu Njemačke, ali i EU.

“Cilj nam je da zaštitimo naš proizvod, napravimo standardizaciju pakovanja i izgleda i da se na tržištu pojavimo profesionalno sa kontrolisanom kvalitetom. Naša šljiva u Njemačkoj jako dobro kotira i cijena joj je gotovo u rangu šljiva iz organskog uzgoja. U Njemačkoj se čak dešavalo da proizvođači iz drugih država na svojim pakovanjima pišu bh. šljiva. Na takve pojave reagirala su njemačka udruženja potrošača i došli smo do ovog projekta”, rekao je Suad Selimović, sekretar Marketinške asocijacije BiH šljive.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here