Kako je Bimal postao Sunce naše kuhinje

Konstantno ulaganje u kvalitet, na kojem menadžment kompanije Bimal insistira od početka, jeste ključ uspjeha i pozicioniranja u vrh najtraženijih brendova ove vrste

628

Zlatnožuta boja, visoka temperaturna stabilnost kao i neutralni ukus i miris, tvrde stručnjaci, potvrđuju kvalitet ulja koje dolazi iz Bimala, jedinog proizvođača jestivog ulja u Bosni i Hercegovini i jednog od vodećih regionalnih proizvođača jestivih ulja.

Upravo konstantno ulaganje u kvalitet, na kojem menadžment kompanije Bimal insistira od početka, jeste ključ uspjeha i pozicioniranja u vrh najtraženijih brendova ove vrste, koji su osvojili pod motom Sunce naše kuhinje.

Lidersku poziciju Bimala potvrdila je ove godine i ocjenjivačka komisija 84. Međunarodnog poljoprivrednog sajma u Novom Sadu, koja je Bimalovom ulju ove godine dodijelila pet zlatnih medalja i šampionski pehar.

DOMAĆI PROIZVOD

Kako je nastao i kako je tekao put razvoja ovog brenda, za Business magazine ispričala je Nataša Pucar, direktorica Korporativnih komunikacija Studen Holdinga.

„Kada je Studen Holding 2002. godina privatizovao tada jedinu bh. fabriku za proizvodnju jestivog ulja Bimal i ponovo pokrenuo proizvodnju bilo nam je jasno da moramo uspostaviti i brend koji će pokazati da domaća, brčanska kompanija daje proizvod u koji se potrošači mogu pouzdati. Povezivanje imena fabrike Bimal s brendom ulja Bimal bila je naša odskočna daska za uspjeh. Mi smo se još prije 15 godina opredijelili za kvalitet kao imperativ u svim našim poslovim odlukama i od toga nismo odustali, što su potrošači na kraju prepoznali i nagradili, prije svega, svojim povjerenjem. Stvaranje liderske pozicije na tržištu gradili smo kontinuiranom i dosljednom proizvodnjom visokokvalitetnih jestivih ulja iz sjemena sve tri uljarice, suncokreta, soje i uljane repice. Na ovaj način potrošači su sigurni da će bez obzira na privrednu situaciju uvijek imati domaći, svoj proizvod, koji uvažavajući svoje kupce uvažava i sebe“, kaže Pucar.

S razvojem kompanije Bimal istovremeno je tekao i razvojni put brenda, a izazova je na njemu bilo mnogo…

„Toliko da nije dovoljno identifikovati neke njih, ali svakako da je u periodu kada je fabrika jestivog ulja Bimal poslije skoro decenije ponovo pokrenula proizvodnju izazov bio uopšte vratiti vjeru u domaću prizvodnju. Sami uslovi na tržištu, nepredvidivo stanje u ekonomiji naše zemlje, kao i nestabilno okruženje od nas su zahtijevali dosta zalaganja i truda da se domaći proizvođač i privreda, a time i proizvod uspostave i dođu do tačke na kojoj smo danas. Kroz edukaciju naših zaposlenih, uspostavljanje sistema kvaliteta i certifikovanje proizvodnje u skladu s međunarodno priznatim standardima, kao i naša podrška Asocijaciji Dunav soja i zalaganje za non-GMO proizvodnju dali su nam preduslove da prevaziđemo sve izazove i izgradimo prepoznatljiv Bimal brend kako za krajnjeg potrošača, tako i u segmentu B2B kupaca“, isiče Pucar.

SVJETSKI STANDARDI

Usavršavanje brenda, dodaje, direktno je povezano s ulaganjem u proizvodne kapacitete, modernizacijom pogona i ulaganjem u kadrove, u čemu ova kompanija zadovoljava evropske i svjetske standarde u proizvodnji.

Bimal se svrstava u red modernih uljara koja je spojem ljudi i automatskog upravljanja uspjela da osavremeni proizvodnu tehniku, čime smo stvorili mogućnost da odgovorimo i najzahtjevnijim uvjetima kupaca u Evropi i šire. Vrijednost Bimal ulja je, dakle, integrisani lanac u kome su ključne tačke kvalitet, ljudi i kapacitet. To je lanac koji dovodi do trajanja i stvaranja brenda sa tradicijom, ali i novih radnih mjesta“, kaže Pucar.

[irenjem izvoza i distribucije, Bimalovo ulje se danas može naći na skoro svim tržištima zapadnog Balkana, zemljama Evropske unije (Hrvatska, Slovenija, Austrija, Njemačka, Holandija), dok posljednjih nekoliko godina kompanija bilježi sve veći izvoz u Tursku i zemlje Bliskog istoka, među kojima su Saudijska Arabija, Ujedinjeni Arapski Emirati, Libanon i Izrael. U 2016. Bimal je došao i na tržište Malezije.

Razlika u pozicioniranju na domaćem i inostranom tržištu, ističe Pucar, nije velika, jer potrošači zahtijevaju isto.

„Kvalitet je osnovni parametar za svako pozicioniranje. Također, mi smo oduvijek vodili računa da ponudimo cijenu koja je u potpunom skladu s kvalitetom proizvoda, da naše Bimal ulje bude dostupno i da komunikacija između potrošača i nas bude dvosmjerna. Dakle, mi slušamo tržište i potrošače i prilagođavamo im se vodeći računa da isporuka bude konstantna i jednako kvalitetna“, kaže Pucar.

 Svaka boca ulja prođe 150 kontrola

„Svaka boca Bimal ulja ima svoje ime i prezime. Iza svake od 150 kontrola, koliko proces proizvodnje jestivog ulja, od prijema sjemena do skladišta gotovih proizvoda prođe, ona ima svoje ime i prezime. Tim ljudi koji su svoje znanje i trud uložili u Bimal flašu ulja i dali je na korištenje potrošaču, to je tajna našeg uspjeha, naši zaposleni, koji su na kraju i sami potrošači tog istog ulja. Na ovaj način mi uvažavamo sve naše potrošače, bili to krajnji potrošači, bilo industrijski kupci, svi su jednako važni“, napominje direktorica Korporativnih komunikacija Studen Holdinga.

Činjenice koje (možda) niste znali

-Od 2002. godine do danas Bimal je upetostručio kapacitet prerade sjemena uljarica sa 26.000 tona godišnje na današnjih 120.000 tona prerađenog sjemena.

-Bimal posluje prema šest standarda: ISO 9001:2008, HACCP, IFS, ISCC, Halal i Kosher

-Osim suncokretovog ulja, pod brendom Bimal na tržište se plasira Bimal fino ulje i Bimal ekstra djevičansko maslinovo ulje.

-Proizvodni asortiman Bimala obuhvata proizvode jestivih ulja pod markama Solia, Sani i šef kuhinje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IZVORBusiness magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here