Najbolji evropski kreativci agencijske mreže McCann susreli se u Beogradu

McCann agencije u ovom dijelu Evrope prepoznatljive su po snažnim kampanjama

545

Najbolji kreativni direktori agencijske mreže McCann iz centralne i istočne Evrope sastali su kako bi razmijenili iskustva o najboljim i najefikasnijim kampanjama, nastavili zajednički rad u kreiranju kampanja za klijente i primijenili najbolja svjetska iskustva u kreativnom radu. Ovo je još jedna prilika da lokalne agencije McCann daju svoj doprinos promociji regionalne kreativnosti u svjetskim okvirima.

“Snaga i ključ uspjeha McCann agencija leži u susretima ovog tipa, gdje razmjenjujemo mišljenja i iskustva s različitih tržišta, s ciljem kreiranja što uspješnijih kampanja. Iako mnoge skorašnje nagrade dodijeljene našoj grupi to dokazuju, naša težnja je još više raditi na kampanjama koje se ističu i po kreativnosti i po efikasnosti. Iskustva uspješnih kreativaca iz Evrope puno nam znače u širenju znanja, a ovakvi sastanci prilika su da ih još više upoznamo s našom kreativnošću. Kulturološke različitosti najčešće donesu nove perspektive u rješavanju komunikacijskih izazova. Velike ideje ne poznaju granice, a okupljanje vrhunskih kreativaca u ovoj regiji potvrda su i priznanje našoj lokalnoj kreativnosti, znanju i iskustvu” kaže Daniel Vuković, glavni kreativni direktor agencije McCann Zagreb.

Osim kreativnih direktora iz Evrope sastanku je prisustvovao i Erik Monnet, direktor za kreativnu izuzetnost i potpredsjednik McCann Worldgroup iz New Yorka.

 „McCann agencije u ovom dijelu Evrope prepoznatljive su po snažnim kampanjama. To su kreativne i pametne kampanje s jasnom porukom koje su ostvarile učinkovite rezultate za klijenta. Namjera nam je takve kampanje razvijati još više. Ova regija je važna i uvijek je bila snažan oslonac u kreativnosti za cijelu našu agencijsku mrežu. Potvrda toga je da su McCann agencija iz CE Evrope godinama unazad među najuspješnijima na tržištima na kojima posluju što dokazuju i brojne nagrade. Tom uspjehu pridonijele su nevjerojatne, izuzetne kampanje kolega iz Rumunjske, Češke, Mađarske, Srbije, i naravno, Hrvatske. Poslije posjete ovoj regiji još sam uvjereniji u potencijal McCann agencija i ljudi koji ovdje rade s ciljem kreiranja nagrađivanih kampanja“, istaknuo je Eric Monnet, direktor za kreativnu izuzetnost i potpredsjednik McCann Worldgroup.

Za mjesto sastanka izabran je Beograd, što je priznanje ne samo za lokalnu, već i regionalnu kreativnosti ovog dijela Evrope. Potvrde toga su i McCann agencije, koje posluju u okviru I&F McCann Grupe u jugoistočnoj Evropi, koje su u prethodnom periodu bile proglašene za najuspešnije i najefektivnije na tržištima na kojima posluju.

IZVORBusiness magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here