AC FOOD otvara nova tržišta za Agrokomercove proizvode

Osim Hrvatske i Iraka, izvoz je ostvaren još u Srbiju, na Kosovo, Crnu Goru, Makedoniju, Sloveniju, Austriju i SAD

437

Dva i po mjesec dana nakon što je preuzeo proizvodnju u pogonima konditoraja, čokolade, supa i začina AC FOOD otvorio je novo tržište u Iraku, a postojeća kao što je u Hrvatskoj proširio novim Agrokomercovim proizvodima.

Nakon probne isporuke petit keksa, za poznatog kupca u Iraku planiran je izvoz većih količina, tj. sedmično po jedan kontejner, a tri kontejnera već se spremaju za juli sa 85.000 komada ovog proizvoda.

Također, povećane su isporuke na tržištu susjedne Hrvatske, i to šest dodatnih šlepera i 350.000 komada najprodavanijeg bh. biskvita «Tops». U odnosu na isti period prošle godine, izvoz na ovom tržištu je uvećan za 33 posto. Uz «Tops» u Hrvatsku se izvoze još i čajni kolutići, petit i mljeveni keks.

“Dosta široko smo zastupljeni na tržištu Hrvatske i naši proizvodi se mogu pronaći u Konzumu, Metrou, Kauflandu, Tommyu, Plodinama, KTC-u, itd. Izvoz u Irak je novo tržište i vjerujemo da ćemo nakon ovoga moći razmišljati o daljem jačanju naše pozicije na tržištima Bliskog istoka. Premda nismo od početka godine bili u prilici upravljati proizvodnjom i plasmanom, naše ukupno planirano povećanje izvoza do kraja ove godine trebalo bi se kretati između 30 i 40 posto. U planu  je dalje širenje izvoza kako u smislu povećanja broja različitih proizvoda, tako i u pogledu količina. Pri tome, važno je istaći da su kupci izuzetno zadovoljni kvaltetom svega što smo do sada izvezli”, izjavio je Smail Korajlić direktor komapnije AC FOOD iz Velike Kladuše.

Osim Hrvatske i Iraka, izvoz je ostvaren još u Srbiju, na Kosovo, Crnu Goru, Makedoniju, Sloveniju, Austriju i Sjedinjene Američke Države.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here