“Inspirisani srcem” kampanja Intesa Sanpaolo Banke BiH i Visa

Kampanju je pokrenula Intesa Sanpaolo Banka BiH 2013. godine, a Visa se pridružila naredne godine.

717

Intesa Sanpaolo Banka BiH u partnerstvu s kompanijom Visa pokrenula je kampanju “Inspirisani srcem” s ciljem prikupljanja sredstava za kupovinu opreme za domove za nezbrinutu djecu u šest gradova diljem Bosne i Hercegovine: Sarajevo (Pazarić), Tuzla, Zenica, Mostar, Međugorje i Banja Luka. Ove godine, od 15.06. do 15.07.2017. za svaku transakciju Visa Inspire karticom, bez obzira na iznos i bez dodatne naknade za klijente, Banka će donirati 0,10 KM.

“Izdavajanje sredstava za donaciju ne opterećuje troškove klijenata, ali su oni na ovaj način uključeni u humanitarnu kampanju”, izjavila je Lejla Dizdarević, direktor Direkcije za PR i marketing komunikacije u Intesa Sanpaolo Banci BiH. Dizdarević je istakla da je to peta kampanja “Inspirisana srcem” i da Banka bilježi stalni rast plaćanja Visa Inspire karticama.

“Klijenti cijene jednostavno i sigurno bezgotovinsko plaćanje, posebno kada donose još više prednosti, kao u ovom projektu. Sretni smo što vidimo da su naši korisnici kartica spremni podržati kampanje, koje pomažu drugim ljudima”, dodala je Dizdarević.

Kampanju je pokrenula Intesa Sanpaolo Banka BiH 2013. godine, a Visa se pridružila naredne godine.

Projekat “Inspirisani srcem” ima za cilj podsticanje potrošača da se odluče za svakodnevne bezgotovinske uplate, budući da čak i najmanja transakcija osigurava doprinos fondu kampanje i onih građana koji trebaju pomoć.

Vladimir Đorđević, generalni direktor Visa SEE izjavio je: “Drago nam je da smo i ove godine deo projekta ‘Inspirisani srcem’, pokrenutog od strane našeg dugogodišnjeg klijenta i partnera Intesa Sanpaolo Banke BiH. Cilj kompanije Visa je da potrošačima omogući brza, jednostavna i sigurna svakodnevna plaćanja Nadamo se da će aktuelna kampanja dodatno motivisati klijente Banke Intesa da svoje platne kartice koriste zasvakodnevnu kupovinu i time podrže ovu humanu inicijativuVisa bieži povećanje bezgotovinskog plaćanja karticama u Bosni i Hercegovini, a to nije slučaj samo tokom posebnih kampanja”.

Prepoznajući važnost ove akcije, projektu su se kao medijski partneri pridružili RSG radio i Info Media Group d.o.o. Banja Luka.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here