Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak u prvih pet mjeseci ove godine bilježi rast prodaje Zlatne džezve na tržištu Slovenije za 55 posto u odnosu na isti period lani. Prava bosanska kafa zastupljena je u svim značajnijim maloprodajnim lancima na ovom tržištu sa tendencijom širenja prodajnih mjesta. Zanimljivo je da uz Zlatnu džezvu kao brand koji predvodi uspjeh, i ostatak asortimana Vispaka, kao i AS GROUP, kao što su Klasovi somuni, Sprindove pice, Stampi krem, i drugi, bilježe rast na ovom tržištu.
“U prethodnih mjesec dana u Sloveniji smo uspješno proveli kampanju ‘Ponos Bosne i Hercegovine’ kroz koju smo prezentovali Zlatnu džezvu – bosansku kafu i ostale proizvode iz Bosne i Hercegovine, kao što su Tops, Bosanski lokum, Klas somune, i druge. Zlatna džezva je bila brand lider koji je nosio cijelu kampanju. U saradnji sa maloprodajnim lancima Interšpar, Mercator i sa trgovinama Kea, organizovana je izložba Guinnessove džezve, uz degustaciju bosanske kafe. Priređen je i kulturno-umjetnički program u suradnji sa KUD-ovima iz Slovenije koji baštine folklorno nasljeđe naših naroda. Reakcije slovenskih potrošača bile su sjajne i vjerovatno ćemo sve skupa ponoviti krajem ove ili početkom iduće godine”, izjavio je Armin Hodžić rukovodilac prodaje i marketinga u kompaniji Vispak d.d. Visoko.
Rast prodaje Zlatne džezve i ostalog asortimana AS GROUP na slovenskom tržištu je kontinuiran u posljednje četiri godine, a unaprijeđen je marketing ulaganjima u ovo tržište, kao i stalnim radom kako naših partnera u Sloveniji, tako i timova profesionalaca zaduženih za širenje na nova tržišta, ističu u kompaniji Vispak iz Visokog.