Sutra počinje 7. Brending konferencija

U sklopu konferencije bit će održane i dvije panel diskusije o temi ”Ko još sluša papagaje?” i ”Ko je kralj džungle?”

551

Sedma Brending konferencija, pod sloganom „Brand New Jungle”, održat će se 02. juna u sarajevskom Domu mladih, u organizaciji agencije Via Media. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.

„Brand New Jungle”, slogan je koji šalje jasnu poruku da je usljed globalizacije, digitalizacije,  brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno mijenjaju.

I ove godine među predavačima će se naći neka od najznačajnijih svjetskih imena iz oblasti brendinga poput: Daniela Pankraza (Leo Burnett Sydney), Paula Colemana (OMD  EMEA agencija), Konstantina Kostadinova i Zarene Kancheve (Viber), Dalibora Šumige (Promosapiens).

U sklopu konferencije bit će održane i dvije panel diskusije na temu ”Ko još sluša papagaje?” i ”Ko je kralj džungle?”, koje će dati odgovor na pitanje koliko je danas na prezasićenom tržištu važno biti autentičan.

Brending konferencija ima za cilj povećati svijest lokalnih kompanija o značaju brendinga i njegovom utjecaju na razvoj bh. privrede te uključiti studente i akademsku zajednicu.

Brojne kompanije i ove godine podržale su Brending konferenciju, poput Orbico, MarketMakers, Sberbank, Courtyard Marriott, Menprom, Manpower Group, Peugeot, Kolektiv d.o.o., Foreign Investors Council, HTC i Edward Bernays.

”Sberbank je jedan od najvećih bankarskih brendova u Evropi. Svjesni smo značaja upravljanja brendom, percepcije koja se kreira o brendu, i osjećaja koji izaziva kod klijenata ali i šire javnosti. Zbog toga je ova konferencija izvrsna prilika da sa kolegama iz branše podijelimo svoje iskustvo i znanje“, izjavio je Vedran Peršić, direktor za marketing i komunikacije Sberbank BH koja je dugogodišnji partner Brending konferencije.

Brending konferencija je od ove godine i zvanični partner „Cannes Lions International Festival of Creativity“, što je potvrda da postaje brend s regionalnom prepoznatljivošću.

Medijski partneri:

BiH: Business Magazine, FTV, FACE TV, Al Jazeera Balkans, Euro Blic, RSG, Klix.ba, Media Marketing, InStore, Dnevni list,  Fena, Akta, Modamo.info, Media RES, Manager.ba, Onasa, Poslovnidnevnik.ba, Margo, Geneco, Parametar

Hrvatska: Plan B, Dnevnik.hr

Crna Gora: FOS Media

Srbija: Advertiser Serbia, Marketing Mreža, PRspective.rs, Youth Now, Designed.rs

Slovenija: Marketing Magazin

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here