POTPREDSJEDNIK LEGO GRUPACIJE, PITER KIM DOLAZI NA SPARK.ME 2017

Peter Kim, potpredsjednik odjeljenja za angažman digitalnih korisnika u okviru LEGO grupacije, najvećeg prodavca igračaka na svijetu, govoriće na Spark.me, objavio je organizacioni tim konferencije.

390

Peter Kim, potpredsjednik odjeljenja za angažman digitalnih korisnika u okviru LEGO grupacije, najvećeg prodavca igračaka na svijetu, govoriće na Spark.me, objavio je organizacioni tim konferencije. Za samo desetak dana počet će okupljanje učesnika konferencije koja spada među najznačajnije i najposjećenije marketing konferencije u Jugoistočnoj Evropi i šire. Spark.me će se održati 29. i 30. maja u hotelu Mediteran u Budvi.

Piter Kim već više od dvije decenije radi sa nekim od najvećih globalnih brendova svijeta kako bi im pomogao da iskoriste sav potencijal koje nove tehnologije donose. U okviru LEGO grupacije, Kim upravljama timovima koji su zaduženi za web stranicu kompanije (LEGO.com), LEGO Life magazin, naloge kompanije na društvenim mrežama, kampanjama za angažman zajednice (LEGO Ideas, LEGO Ambassador Network i AFOL), te kanale za pružanje korisničkog servisa.

Prije angažmana u kompaniji LEGO, Kim je bio izvršni direktor marketinške agencije Barbarian Group u kojoj je bio zadužen za restrukturiranje agencije, u periodu kad je agencija bila u nezavidnoj finansijskoj situaciji, potom izvršni direktor digitalnih tehnologija u najvećoj koreanskoj advertajzing agenciji Cheil Worldwide u kojoj je radio na konsolidaciji, kako bi poslovnu jedinicu od 1.600 profesionalaca učinio efektivnijom, te izvršni direktor za strategiju Dachis Grupe, startup kojeg je pretvorio u višemilionski biznis koji je na kraju otkupila softverska kompanija Sprinklr.

Svoje iskustvo o kreiranju integrisanih iskustava koje inspirišu korisnike budućnosti, Kim dijeli na nekim od najvećih svjetskih konferencija, kao što su SXSW i Cannes Lions. Njegove ideje prenose najrenomiranije medijske kuće i časopisi na svijetu, kao što su CBS Evening News, CNBC, CNN, NPR, The Economist, New York Times i The Wall Street Journal.

Organizatori Spark.me su do sad objavili imena osam ovogodišnjih govornika: Rory Sutherland, potpredsjednik Ogilvy & Mather UK, globalne advertising i marketinške agencije sa sjedištem u Londonu, Heather B. Armstrong, najpoznatija svjetska blogerka iz oblasti roditeljstva sa preko 1,5 miliona pratilaca na Twitteru i autorka bestselera časopisa New York Times, Jason Romeyko, bivši kreativni direktor Saatchi & Saatchi i dobitniku brojnih svjetskih priznanja najvišeg nivoa iz oblasti marketinga i advertisinga, Virdžinija Salas Kastiljo, izvršna direktorica konsultantske kuće Ginicanbreathe, i jedan od pet vodećih stručnjaka za poslovnu upotrebu Snapchata na svijetu,  Aza Raskin, serijski preduzetnik i jedan od najuticajnijih dizajnera korisničkog interfacea na svijetu, Sharad Sagar, društveni preduzetnik iz Indije koji se nalazi na listi časopisa Forbs “30 uspješnih ljudi mlađih od 30 godina”, Rob Fitzpatrick, serijski preduzetnik i autor međunarodno priznate knjige za preduzetnike “The Mom Test“ i Jon Burkhart, specijalista za oblast marketinga sadržajem (content strategist), koji dolazi iz Londona. U preostalih desetak dana do konferencije bit će objavljena imena svih govornika na konferenciji.

Karte za konferenciju Spark.me se mogu kupiti na zvaničnoj stranici konferencije www.spark.me. Cijena karte je 300 eura, i uključuje pristup svim predavanjima u toku oba dana konferencije, ručak u hotelu Mediteran na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem prve noći konferencije. Cijena karte ne uključuje troškove prevoza i smještaja. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cijena iznosi svega 50 eura. Sve kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.

Peto izdanje konferencije Spark.me zakazano je za 29. i 30. maj, u hotelu Mediteran u Budvi, pod organizatorskom palicom kompanije doMEn d.o.o, agenta registracije nacionalnog .ME domena. Više informacija o konferenciji, načinu prijave, kotizacijama i prethodnim konferencijama možete saznati na zvaničnoj stranici na adresi www.spark.me, Facebook stranici www.facebook.com/sparkdotme i Twitter nalogu www.twitter.com/sparkdotme.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here