Nakon uspješno organizovanog drugog FMCG Summita, In Akademija i InStore organiziraju treći FMCG Summit koji će se održati sutra, 27. aprila, u kongresnom centru, Hotel Hills.

Na dnevnom redu će biti vječito aktuelna pitanja koja „muče“ trgovce, proizvođače i distributere: pregovori, ulistavanje i promocije. Stare teme, obrađene iz novog ugla, sa prijedlozima rješenja. Također, bit će predstavljeni i primjeri dobre prakse kompanija koje uspješno sarađuju sa svojim partnerima.

Konferenciju će otvoriti Amir Tobudić (Carlsberg) sa inspirativnom pričom, kako napraviti preokret u »tradicionalnoj« kategoriji sa izuzetno snažnom konkurencijom. Zatim će o temi “Jasan put do uspješnog proizvoda” govoriti Nedžad Biberović, marketing manager, mesne industrije Ovako. Andrej Bele, Atlantic Grupa će u svom izlaganju na praktičkom primjeru prikazati šta sve možemo učiniti, kako bi se ostvarila jednaka ili viša prodaju u situaciji kad cijela kategorija stagnira/pada. Ermin Šabanović, direktor kompanije Henkel u BiH prezentirat će svoj pogled na razvoj maloprodaje u BiH u posljednjih 10 godina.

Svi tvrdimo, da su samo cijene bitne za kupce. Ali istraživanja i praksa najboljih pokazuje, da nije sve u cijeni, to će učesnicima Konferencije objasniti Darko Vaselić, Shopper marketing. Također, vidljivost i komunikacija na samoj polici postaju najvažniji faktori uspjeha u FMCG. Formula uspjeha se krije u trokutu: biti usklađen sa markom, usklađen sa kategorijom i vidljivost, o toj temi govorit će Ismir Omeragić, direktor kompanije Valicon.

O temi “Svjetlo na kraju tunela – za budućnost tržišta maloprodaje u BiH”, ispred kompanije Nilsen govorit će Berislav Znidarčić. “Da li je sadašnji način prodaje postao prevaziđen i zastario?”, objasnit će Dragan Vojvodić, direktor, Sandler Training. A o profilu FMCG potrošača koji kupuju govorit će Julijan Komšić, iz kompanije Ipsos.

O vrhunskim rezultatima u prodaji koji se mogu postići uz sposobne i motivirane timove, tj. u organizacijama čija je ključna djelatnost prodaja, članovi timova su izuzetno važan pokretač cijelog sistema, govorit će Gordana Kadoić iz Adrie. U prezentaciji Tarika Širbegovića iz kompanije Silk Trade vidjet će se kako se danas pristupa trgovcima, da bi oni podržali promotivne i prodajne projekte vaše kompanije.

Simona Korošec Lavrić, ispred Poslovnog i finansijskog savjetovanja će u svojoj prezentaciji pokazati kako se treba na osnovu javno dostupnih podataka ocjeniti i pratiti kreditna kvaliteta kupaca, te kako predvidjeti i spriječiti potencijalne poteškoće oko naplate svojih potraživanja.

Generalni pokrovitelj Summita je Mesna industrija Ovako, veliki sponzor je kompanija Bingo, oficijelno vozilo Summita je Volvo, dok su sponzori segmenata Klas, Podravka, Menprom, Black’n’Easy, LRC Inkasso, Meggle, Argeta, Sprind, Sarajevski kiseljak, Ledo, Carlsberg, Sberbank. Podrška koncepta: For The Hunters.
Medijski sponzori su: Business Magazine, akta.ba, Ladies in magazin, OBN TV, klix.ba, Hayat TV, Banke i Biznis magazin, RTV USK, Faktor, totalmedia, IN Store, IN Horeca, Geneco, Led media, Medijska fasada SCC, Card print, Oslobođenje, Face TV, RSG Radio, ATV, Pink BH, ekskluziva.ba, Blow up.

Više na: fmcg-summit.ba

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here