U povodu 8. marta, prekrasnog praznika kada su dame u fokusu, u kompaniji Bingo organizuje se niz aktivnosti, ali i društveno odgovornih kampanja. S tim u vezi u kompaniji Bingo započeli su kampanju „Pokažimo da nam je stalo“ koju će realizirati zajedno sa svojim poslovnim partnerima, a po završetku koje će Sigurnim kućama u BiH uručiti donaciju od 10.000,00 KM.

Nažalost, problemi u društvu vezani za podređeni položaj žena i dalje nisu prevaziđeni. Stoga se mora konstantno podsjećati na važnost uloge žene u njemu. Finansijska i moralna podrška štićenicima Sigurnih kuća je od velikog značaja, te će Bingo u promotivnom periodu  2. – 8.3.2017. u svojim centrima posebno označiti proizvode čijom se kupovinom učestvuje u ovom projektu.

Važno je kupcima skrenuti pažnju na ciljeve projekta, te su obzirom na potrebe za prigodnim osmomartovskim poklonima u kampanju uključili proizvode Dove, Afrodita, Milka, Violeta, Alma Ras i Kraš.

Druga kampanja koju ovih dana sprovode je podrška Zadrugi „Zelena mreža“, koja je osnovana uz podršku Udruženja „Snaga žene“ a koje im se nedavno obratila sa veoma lijepim prijedlogom za saradnju. S ciljem da se na jedan sveobuhvatan način pomogne korisnicima uključenim u projekte, „Snaga žene“ je osnovala zadrugu „Zelena mreža“. Cilj zadruge je osigurati otkup sirovine od korisnika, angažman korisnika u procesu proizvodnje i distribuciju na tržište finalnih proizvoda uz podršku tima “Snaga žene”. U trenutnom asortimanu proizvoda su: prirodni sokovi od jabuke, nekoliko vrsta čaja (neven, lavanda i list aronije…), nekoliko vrsta aromatičnih likera (neven, lavanda i aronija…) i nekoliko vrsta meda.

Kompanija Bingo je odličila biti strateški partner u promociji ovih proizvoda, te kroz niz aktivnosti povodom Dana žena, pružiti podršku za što bolji plasman i prodaju ovih proizvoda. Tako će kupci u periodu 4. do 8. marta u nekoliko Bingo trgovina imati priliku kupiti ove proizvode direktno od njihovih proizvođača, odnosno žena koje su se uključile u projekat.

Ukoliko se kupci žele pridružiti i kupovinom ovih proizvoda doprinijeti poboljšanju kvaliteta života korisnica „Zelene zadruge“, pridružite im se u Bingo centrima:

Hipermarket Vogošća, Sarajevo 4.3.2017. – korisnice i njihovi proizvodi iz Srebrenice, Tuzle, Vareša i Goražda.

Hipermarket Brčko (Braće Ćuskića) 6.3.2017. – korisnice i njihovi proizvodi iz Tuzle, Brezovog Polja i Brčkog.

Bingo City Center, Tuzla 7. i 8.3.2017. – korisnice i njihovi proizvodi iz Tuzle, Srebrenice, Vareša i Goražda.

Osim ovog vida podrške, određeni asortiman čajeva koji su u Zadrugi proizvedeni uskoro će se naći i na policama Binga.

Na pomolu je još jedna društveno-odgovorna kampanja koja će direktno uključiti Bingo kupce, a koju će ozvaničiti i započeti 8. marta. Radi se o kampanji zasnovanoj na kupovini prekrasnog cekera s „Made in BiH“ etiketom koji je dizajnirala bh. umjetnica Maide Ljubuškić May. Kampanja nosi naziv „Ono si što nosiš u srcu“, a prodajom cekera Bingo će donirati 5.000KM za organizaciju humanitarne utrke „Race for the cure“. Riječ je o prepoznatljivom događaju koji se organizira već deset godina zaredom u Sarajevu, a koji za cilj ima osnažiti žene u borbi protiv karcinoma dojke. Ceker koji je veoma atraktivnog izgleda kupci će moći pronaći u odabranim Bingo trgovinama.

Kako bi sve ove priče objedinili, donaciju u iznosu od 10.000,00 KM Sigurnim kućama u BiH kompanija Bingo će uručiti 8. marta u Bingo City Centeru, koji će i sam učiniti dobro djelo i podržati Udruženje “Snaga žena” uručenjem donacije od 1.000 KM. Toga dana sve pripadnice ljepšeg spola koje budu posjetile centar u periodu od 12 do 19h očekuju ugodna iznenađenja.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here