Povodom Dana žena, praznika kada su dame u fokusu, u kompaniji Bingo organizovan je niz promotivnih aktivnosti, ali i društveno odgovornih kampanja. Kampanja pod nazivom „Pokažimo da nam je stalo“, zavšena je donacijom čeka vrijednosti 10.000,00KM Sigurnim kućama u BiH. Svi kupci koji su promotivnom periodu 2. do 8. marta u Bingo centrima kupili posebno označene proizvode Dove, Afrodita, Milka, Violeta, Alma Ras i Kraš doprijenijeli su donaciji.

„Sigurne kuće već dugi niz godina pružaju pomoć i podršku žrtvama nasilja u porodici. Bingo je prepoznao ovaj problem i već drugu godinu organizira humanitarnu akciju s ciljem osiguranja novčanih sredstava za sigurne kuće. Naravno da su novčana sredstva najkonkretnija podrška žrtvama, ali ovakvim kampanjama se žrtvama šalje i snažna poruka da nisu same, da je i društvo prepoznalo njihovu borbu“, istakla je Danijela Kaloci, U.G. „Vive Žene“.

Druga kampanja je podrška Zadrugi „Zelena mreža“, koja je osnovana uz podršku Udruženja „Snaga žene“, a kojoj je BINGO City Center donirao 1.000,00KM. Kupci su i u ovoj kampanji mogli pomoći i kupovinom njihovih proizvoda doprinijeti poboljšanju kvaliteta života korisnica „Zelene zadruge“, Proizvodi su bili dostupni u 3 Bingo maloprodajna centra, HM Vogošća, HM Brčko i Bingo City Center u periodu od 4. do 8. marta.

„Proizvodnjom organskog povrća bavim se još od 2002. godine i trenutno obrađujem 200m2 koji su pod plastenicima, dunum lavande i dunum aronije. Obzirom da sam majka i izuzetno dobro znam koliko je važno da se djeca zdravo hrane odlučila sam da kompletna proizvodnja bude na zdrav organski način, a u tome mi je pomoglo udruženje “Snaga žene” koje mi je obezbijedilo novac za certifikaciju mojih proizvoda i sadnice lavande i aronije. Voljela bih se ovom prilikom zahvaliti kompaniji „Bingo“ na prilici i podršci da predstavimo svoje proizvode i rad“, istakla je Jasmina Avdić, korisnica udruženja „Snaga žene“.

Branka Štauber, predsjednica Udruženja „Snaga žene“ istakla je koliko je važno pomoći korisnicama u procesu rehabilitacije i socijalne inkluzije. „Snaga žene“ je osnovala socijalnu zadrugu „Zelena mreža“ koja radi na principima socijalnog poduzetništva i fer ekonomije. Cilj ove zadruge je da osigura otkup sirovine od korisnika, angažman korisnika u procesu proizvodnje i distribuciju na tržište finalnih proizvoda.

„Značajan dio naših posjetilaca i kupaca su upravo žene, sa kojima BINGO City Center od svog osnivanja nastoji izgraditi posebnu privrženost i lojalnost. Proslava Dana Žena i naše strateško vezivanje za Udruženje “Snaga žene”, njihove aktivnosti i korisnike, samo pokazuje da žene ne vidimo kao puke konzumente, već da želimo da aktivno učestvujemo u njihovom razvoju i ostvarenju“, izjavila je Lidija Tomić, menadžerica BINGO City Center-a.

Na konferenciji za medije, snažnu poruku javnosti poslala je i Amna Džambić, predstavnica kompanije Bingo koja je tom prilikom izjavila: „Smatramo da je uloga korporativnog sektora da posluje i postupa u interesima kako svog biznisa tako i samih građana. Mi u Bingu se zaista istinski trudimo i nastojimo preduzeti sve što je u našoj moći da pokrenemo afirmativne društvene promjene, a vezivanjem za Sigurne kuće, Udruženja „Snaga žene“ i zadrugu „Zelena mreža“, pokazujemo i da znamo da prepoznamo prave partnere.“

Tokom 8. marta sve pripadnice ljepšeg spola koje su posjetile BINGO City Centar u periodu od 12 do 19 časova, imale su priliku uživati u kutku ljepote, gdje su mogle uljepšati svoje ruke, opustiti uz stručno osoblje, te zablistati pod četkama profesionalnog šminkera, a sve to potpuno besplatno.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here