Tokom protekle 2016. godine vrijednost Sberbank brenda je povećana za 33 posto na 9.1 milijarde američkih dolara. Sberbank je popravila svoju poziciju među globalnim bankarskim brendovima prema ocjeni Brand Finance, koji definiše vrijednost poslovnih brendova. Rezultati ovogodišnjeg rejtinga su objavljeni 1. februara.

Sberbank je jedini ruski brend u top 100 bankarskih brendova i jedini ruski bankarski brend među top 500 brendova prema rangranju Brand Finance Global.

Sberbank je na šestom mjestu među evropskim bankama, a na dvadesetčetvrtom mjestu u poretku svjetskih banaka.

“Nova realnost je da svijet postaje digitalizovan. Želimo da održimo naš kvalitet, ostanemo jedan od lidera u sektoru, te činimo sve što je u našoj moći kako bismo to postigli. Postavili smo sebi ambiciozne ciljeve – da se pretvorimo u tehnološki visoko naprednu kompaniju. Svi smo ubjeđeni da ćemo uspjeti, od naših zaposlenih preko klijenata i akcionara”, izjavio je ovim povodom Herman Gref, predsjednik Uprave Sberbank Rusija.

Osnivač i generalni direktor Brand Financea David Haigh je izjavio: “Sberbank je inovativna banka, koja je zasnovala svoje poslovanje na naprednim tehnologijama. Sberbank gradi tehnološku platformu, kako bi rasla kako geografski tako i proširila svoju paletu proizvoda. Sberbank posjeduje tradiciju korporativnog poslovanja, jaku reputaciju, kombinovanu sa dinamičnim menadžmentom. Sberbank je rapidno ojačala snagu brenda i mi očekujemo da će se ovakav trend nastaviti. U godinama koje dolaze, kada će tehnologija transformisati bankarstvo i finansijski sektor, očekujemo da će Sberbank brend još više ojačati”.

Brand Finance izračunava vrijednost brenda koristeći Royalty Relief metodologiju koja određuje vrijednost koju bi kompanija bila spremna platiti da licencira svoj brend u slučaju da već ne posjeduje licencu. Taj pristup obuhvata procjenu budućih prihoda od brenda i obračun cijene licence koja bi bila naplaćena za korištenje brenda.

Sberbank Rusija je najveća banka u Rusiji i vodeća svjetska finansijska institucija.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here